hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > دستگیری سارق کیف قاپ در قم

دستگیری سارق کیف قاپ در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق کیف قاپ در استان خبر داد. 
 سرهنگ" مراد حسین جعفریان" در گفت و گو  با خبرنگار رویداد ایران از قم، اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در حوزه "پردیسان" قم و همچنین یک فقره سرقت کیف قاپی دیگر نیز در جاده "مرجعیت"، موجب شد تا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 22 پردیسان قم قرار گیرد.
وی افزود: ماموران پس از رسیدن به صحنه جرم پی بردند راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید یک خانم را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده که 2 نفر  نیز که در محل حادثه بودند قصد کمک به وی را داشتند اما راننده پراید بلافاصله از محل متواری می شود.
سرهنگ جعفریان ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی مشخص شد وی در یکی از خیابان های سطح شهر سوار خودروی " پراید 111 " شده و در طول مسیر متوجه نیت شوم راننده می شود و بلافاصله خود را از خودروی موصوف به بیرون پرتاب می کند ولی کیف خود را که حاوی مدارکی از قبیل کارت های بانکی، کارت ملی و یک گوشی بوده در داخل خودرو جا گذاشته و  به دلیل تاریکی شب قادر به خواندن پلاک خودرو نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق بصورت جدی در دستور کار ماموران قرار گرفت تا اینکه طی یکسری اقدامات پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جعفریان بیان داشت: در بازجویی به عمل آمده متهم اعتراف کرد با همکاری برادر خود اموال سرقتی را داخل مغازه اش نگهداری کرده که ماموران به محل مذکور اعزام و اموال سرقتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد