hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| شهردار سمنان : میدان دریادار همتی منحصر به فرد می شود

سمنان| شهردار سمنان : میدان دریادار همتی منحصر به فرد می شود

شهردار سمنان در مراسم آغاز عملیات اجرایی میدان دریادار همتی گفت : در سالروز عملیات افتخار آمیز بیت المقدس و روز آزادسازی خرمشهر عملیات اجرایی احداث این میدان فاخر آغاز شد.


سید محمد ناظم رضوی اظهار داشت : شهر سمنان این افتخار را دارد که زادگاه این دلاور مرد بزرگ بوده و همه ما برای معرفی این قهرمان ملی مسئولیم و نباید بگذاریم در زادگاهش گمنام بماند. از این رو طرح احداث میدانی به نام این شهید از سالها قبل مطرح و کارهای آزاد سازی اطراف میدان به همت همکارانمان در سنوات قبل انجام شد.

شهردار سمنان با اشاره به موقعیت مناسب میدان گفت : این میدان در تقاطع و تلاقی چند محور اصلی شهر قرار گرفته و در مجاورت باغات و استخر کدیور است و تبدیل به یک منطقه گردشگری مناسب خواهد شد.

وی با قدردانی از همراهی و مساعدت اعضای شورای شهر و فرمانداری برای اصلاح هندسی میدان و انتخاب یک طرح فاخر برای این میدان ابراز امیدواری کرد که این میدان یکی از میادین منحصر به فرد کشور شود و یادمان خوبی برای معرفی فرمانده قهرمان ناوچه پیکان و دلاورمردی های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گفته وی این میدان چهار هزار متر مربع مساحت دارد و یادمان آن یکی از یادمان های بزرگ کشور است که در چهار طبقه و ارتفاع ۸ متر بنا خواهد شد.

شهردار سمنان ابراز امیدواری کرد : کار ساخت این میدان تا پایان امسال به پایان برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد