hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تغییر چهره نگار جواهریان از گذشته تا امروز

تغییر چهره نگار جواهریان از گذشته تا امروز

نگار جواهریان بازیگر محبوب ایرانی و همسرش رامبد جوان است که این روزها در سریال خاتون مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر رامبد جوان است که با نقش آفرینی در برخی سریال ها و فیلم های سینمایی توانسته جوایز زیادی را به عنوان بهترین بازیگر زن از آن خود کند. نگار جواهریان اخیرا در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان ایفای نقش نموده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است. چهره نگار جواهریان که این روزها در سریال خاتون هنرنمایی میکند بسیار نچرال و طبیعی است، به همین خاطر دیدن عکس قدیمی این بازیگر توانا برای بسیاری از مخاطبان فرهنگ و هنر نمناک جذاب است.

کودکی نگار جواهریان

کودکی نگار جواهریان

نگار جواهریان، بازیگر سریال خاتون از کودکی تا اکنون

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 دی 1361 در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه هنر و معماری آزاد است که از 15 سالگی وارد تئاتر شد

پدر نگار جواهریان، حسن جواهریان مهندس ساختمان و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود که در سال 96 درگذشت. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

نگار جواهریان در خاتون

نگار جواهریان در سریال خاتون/ عکس از احمدرضا شجاعی

ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان

نگار جواهریان در سال 1395 با رامبد جوان ازدواج کرد، این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان بعد از سه سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام نوردخت شدند. نگار جواهریان 27 تیر 1398 فرزند خود نوردخت را در کانادا به دنیا آورد.

همسر نگار جواهریان

نگار جواهریان و رامبد جوان/ عکس از الناز نصیری

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد