hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > از ظرفیت نخبگان و تشکل های مردمی برای تصمیم سازی استفاده شود

از ظرفیت نخبگان و تشکل های مردمی برای تصمیم سازی استفاده شود

استاندار قم با اشاره به ظرفیت های نخبگان و تشکل های مردمی در تصمیم سازی ها، این بخش ها را بازوهای مشورتی دولتمردان دانست.


به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست معاون سیاسی وزارت کشور با نخبگان، معتمدان و منتخبان  و تشکل های مردمی قم، رویکرد استان و دولت را تعامل با احزاب و گروه های مردمی دانست و اظهار کرد:  برگزاری چنین نشست هایی در راستای افزایش تعاملات است.


استاندار قم به تکالیف قانونی مدیران اجرایی اشاره و اضافه کرد: مسئولین باید در کنار انجام وظایف قانونی خود از ظرفیت بخش های غیر رسمی و تشکل های مردمی استفاده کنند.


وی نقش سازنده نخبگان و فرهیختگان در تصمیم سازی و سیاست گذاری های دولت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: استفاده از نظرات مشورتی افراد دلسوز و دغدغه مند برای توسعه و پیشرفت قم در دستور کار قرار دارد.


استاندار قم تشکل های مردمی و نخبگان را بازوهای مشورتی دولتمردان دانست و گفت: در مباحث سیاست گذاری و در سطوح میانی تشکل های مردمی، منتخبان مردم میتوانند نقش مفیدی در تصمیمات استان ایفا کنند.


وی همچنین پاسخگویی به مردم را در دستور کار مدیران دولتی دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردمی تبدیل به فرهنگ سازمانی در بین مدیران اجرایی شود.


سرمست در پایان سخنان خود به تشکیل مجمع مشورتی توسعه استان اشاره و خاطر نشان کرد: در تشکیل این مجمع از حضور و توانمندی نخبگان، معتمدان و منتخبان و تشکل های مردمی قم استفاده خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد