hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل کت و شلوار رسمی مردانه

مدل کت و شلوار رسمی مردانه

در این مطلب انواع مدل کت و شلوار رسمی مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت و شلواری متناسب با فرم اندام تان را برای پوشیدن انتخاب کنید.

انتخاب کت و شلوار شیک کار نسبتا دشواری است و بهتر است آقایان برای خرید کت و شلوارهای خود دقت و حوصله بیشتری را به خرج دهند. مدل کت و شلوار اداری مردانه از انواع کت و شلوارهای مناسب برای مهمانی و جلسات مهم است و شما می توانید با پوشیدن این مدل لباس ها در جلسات شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید، در ادامه مطلب جدیدترین مدل های کت و شلوار رسمی مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کت و شلوار مردانه در انواع مدل های کت و شلوار اسپرت و کت و شلوار مردانه مجلسی و کت و شلوار رسمی موجود است که هر کدام از این مدل ها برای مکان های خاصی مناسب هستند و بهتر است شما با توجه به مکانی که می خواهید کت شلوار را در آنجا بپوشید طرح و رنگ آن را انتخاب نمایید.


مدل کت و شلوار رسمی مردانه

رنگ و مدل کت و شلوار مردانه اگر بدرستی انتخاب شود شما شیک پوش و آراسته تر از همیشه به نظر می رسید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های کت و شلوار مردانه شیک را مشاهده خواهید کرد.




مدل های شیک کت و شلوار مردانه

کت های تکی به درد مجالس رسمی نمی خورند بنابراین بهتر است در جلسات رسمی از کت تک مردانه استفاده نکنید.
کت و شلوار رسمی باید از بین رنگ های تیره نظیر سرمه ای و مشکی و … انتخاب شود.
اگر شما تمایل دارید از کت و شلوارهای طرح دار در مهمانی ها و جلسات رسمی استفاده کنید بهتر است کت و شلوارهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که خط آن ها نازک هستند و زیاد جلب توجه نمی کنند.
برای جلسات و مهمانی ها رسمی هرگز از کت های سه دکمه استفاده نکنید برای این مکان ها کت های دو دکمه و تک دکمه انتخاب ایده آل و مناسبی هستند همچنین می توانید در این مکان ها از کت های دو چاک و یا یک چاک استفاده کنید که کت های دو چاک خوش فرم و زیباتر هستند.
پوشیدن پیراهنی مناسب زیر کت از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است زیر کت های رسمی پیراهن آبی آسمانی ساده و کم رنگ و یا پیراهن سفید بپوشید و اگر کت شما خط دار است زیر آن پیراهن ساده بپوشید توجه داشته باشید زیر کت های رسمی نباید پیراهن آستین کوتاه بپوشید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد