hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ۵ بازیکن استقلال در تفکر فرهاد مجیدی جایی ندارند

۵ بازیکن استقلال در تفکر فرهاد مجیدی جایی ندارند

با گذشت ۱۰ هفته از بازی‌های لیگ بیست و یکم ترکیب اصلی استقلال مشخص شده است.

علیرضا رضایی، عارف آغاسی، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، رودی ژستد، جعفر سلمانی و روزبه چشمی خرید‌های استقلال در ابتدای لیگ برتر فصل جاری بودند که از سوی فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها مورد استفاده قرار گرفته اند. در مقابل این‌ها امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی که در ابتدا به نظر می‌رسید خرید‌های موفقی برای استقلال هستند توفیقی در تیم جدیدشان کسب نکردند.

از آن طرف رشید مظاهری و آرمان رمضانی و متین کریم زاده هم بازیکنان فصل گذشته استقلال هستند که در این فصل نتوانسته اند نظر مثبت فرهاد را جلب کنند. با توجه به اینکه این نفرات در این فصل کمتر به بازی گرفته شده اند و به ویژه در بازی‌های اخیر فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند، از حالا می‌شود حدس زد که این نفرات در بین جدا شده‌های نیم فصل باشند.



از آن طرف با اضافه شدن ابوالفضل جلالی، عارف غلامی و خرید یک هافبک خارجی برای نیم فصل دوم عرصه بر بازیکنان نیمکت نشین تنگ‌تر شده و فرصت کمتری برای بازی پیدا خواهند کرد.

اغلب بازیکنان نیمکت نشین و سکو نشین استقلال برای نیم فصل دوم پیشنهاد‌هایی دریافت کرده اند. از جمله گل گهر که مشتری ثابت بازیکنان نیمکت نشین استقلال است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد