hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اصول ست با کفش ساق دار

اصول ست با کفش ساق دار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست با کفش ساق دار را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در سبک استایل خود تنوع ایجاد کنید.

کفش ساق دار از انواع مدل هایی است که به دلیل گرم کردن همه قسمت های پا در فصول زمستان و پاییز مورد استفاده اغلب خانم ها و دختران جوان قرار می گیرد و اگر شما نیز تمایل دارید از این مدل کفش در استایل تان استفاده کنید بهتر است با اصول ست با کفش ساق دار آشنا شوید.

اصول ست با کفش ساق دار مخصوص خانم های شیک پوش

کفش یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است بتوانید در پوشش تان لباس ها و اکسسوری ها را با طرح و رنگ کفش هایتان ست نمایید. در مطالب قبلی مدل هایی از ست کفش و لباس ، ست کفش زن و شوهری را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ست با کفش ساقدار مشاهده خواهید کرد.


کفش ساقدار را با چه لباس ها و اکسسوری هایی می توان در پوشش هماهنگ کرد ؟

کفش تاثیر زیادی روی شیک پوش تر به نظر رسیدن دارد بنابراین بهتر است شما در هر فصلی از کفشی مناسب در پوشش تان استفاده نمایید.

کفش ساق دار در انواع مدل های مجلسی و اسپرت موجود می باشد و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنید طرح و رنگ کفش هایتان را انتخاب کنید.


کفش های ساق دار را می توانید با شلوارهای جذب بپوشید که در این صورت بهتر است شلوار را درون کفش قرار دهید همچنین می توانید از شلوارهای جذب و کوتاه در پوشش تان استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید از کفش ها یا بوت های ساق دار مجلسی در پوشش تان استفاده نمایید می توانید این طرح کفش ها را در پوشش خود با شلوار جذب ، دامن و پیراهن هماهنگ کنید که انتخاب هر یک از این طرح لباس ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

از پوشیدن شلوارهای دمپا با کفش های ساق دار خودداری نمایید زیرا این سبک پوشش باعث می شود تا اعتماد به نفس شما کمتر شود علاوه بر این بهتر است پاچه های شلوار را روی کفش هایتان قرار ندهید زیرا پاچه های شلوار باعث می شوند تا مدل و رنگ کفش ساق دار به وضوح دیده نشود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد