hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توضیحات نماینده اصفهان در خصوص ردیف بودجه طرح بن-بروجن

توضیحات نماینده اصفهان در خصوص ردیف بودجه طرح بن-بروجن

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بن بروجن زمانی می‌تواند اجرایی شود که پروژه های تونل سوم و بهشت آباد آماده بهره برداری باشد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص ردیف بودجه پروژه انتقال آب بن بروجن اظهار کرد: بر اساس مستندات قانونی محل تامین پروژه بن بروجن تونل سوم و بهشت آباد است، که هنوز این پروژه‌ها به اتمام نرسیده است. در این راستا بر اساس مصوبات ۹ ماده‌ای مقرر شده است، که انتقال آب در پروژه‌هایی که هنوز منابع آن تامین نشده‌اند لازم است متوقف شود.

وی افزود: بند سه مصوبات، بیست و چهارمین جلسه شورای عالی آب در سال ۹۵ مقرر کرده است، که طرح‌هایی که هنوز آغاز نشده و فاقد مجوز هستند و همچنین طرح‌هایی که هنوز تخصیص آب نگرفته‌اند لازم است متوقف شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو و کمیسیون تلفیق لازم است توجه ویژه ای به قانون داشته باشند و از هرگونه اقدام غیر قانونی در این راستا جلو گیری کنند.

مقتدایی ادامه داد: پروژه بن بروجن زمانی می‌تواند اجرایی شود که پروژه‌های تونل سوم و بهشت آباد آماده بهره برداری باشد، بنابراین لازم است بر اساس قانون رفتار کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد