hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تعداد کاربران فعال اینستاگرام از مرز ۲ میلیارد کاربر عبور کرد

تعداد کاربران فعال اینستاگرام از مرز ۲ میلیارد کاربر عبور کرد

مدیران اینستاگرام آماری از کاربران این برنامه ارائه نمی‌دهند، اما برخی از کارمندان این شرکت فاش کردند که تعداد کاربران فعال اینستاگرام بیش از ۲ میلیارد نفر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cnbc، محتوای اعتیاد آور اینستاگرام، قانونگذاران آمریکایی را به قدری نگران کرده است که آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، هفته گذشته برای اولین بار به کنگره رفت و یک سال پر تنش را برای این اپلیکیشن رقم زد. اما علیرغم این جنجال، طبق گفته منابع آگاه در پاییز امسال تعداد کاربران اینستاگرام به ۲ میلیارد کاربر فعال رسیده است.

حتی با وجود همه تبلیغات منفی، سرنوشت این برنامه بسیار محبوب بیش از هر زمان دیگری برای شرکت مادر خود که اکنون متا نامیده می‌شود، مهم است. اینستاگرام از زمانی که در ژوئن ۲۰۱۸ از مرز ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه عبور کرد، تعداد کاربران خود را علنی نکرده است. به همین دلیل کارمندانی که از تعداد ۲ میلیارد کاربر مطلع شدند، خواستند نامشان فاش نشود.  یک نفر از آن‌ها گفت اینستاگرام حدود یک هفته قبل از تغییر نام فیسبوک به متا در اکتبر به این آمار رسیده است.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و دو سال بعد توسط فیسبوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد، زیرا محور اصلی تلاش مارک زاکربرگ برای انتقال کاربرات از وب به موبایل بود. دیوید هگر، تحلیلگر ادوارد جونز گفت: "این نرخ رشد ترکیبی بسیار قابل توجهی است. " هگر گفت "سرعت گسترش به ۲ میلیارد کاربر با توجه به رقابت شدیدی که بین اینستاگرام و TikTok به وجود آمده، بسیار مهم است، زیرا با ساده کردن دسترسی مردم برای ایجاد و اشتراک گذاری ویدیو‌های کوتاه و خنده دار این دو برنامه به دنبال جذب کاربران بیش‌تر هستند." هگر گفت "این موضوع به من می‌گوید که حتی با وجود چالش اخیر TikTok، اینستاگرام هنوز برای مردم جالب است."

اپلیکیشن اینستاگرام

بر اساس یافته‌های یک نظرسنجی که ماه گذشته توسط Forrester منتشر شد، ۶۳ درصد از آمریکایی‌های بین ۱۲ تا ۱۷ سال امسال به صورت هفتگی از TikTok استفاده می‌کنند، در حالی که این رقم برای اینستاگرام ۵۷ درصد است. بر اساس گزارش SensorTower، از نظر دانلود، TikTok در سال جاری ۵۹۶.۱ میلیون بار در سراسر جهان در دستگاه‌های اپل و گوگل نصب شده است که این آمار برای اینستاگرام به ۵۷۰.۷ میلیون نصب رسیده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد