hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ سورپرایز یحیی؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ سورپرایز یحیی؟

پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پیکان می‌رود.

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر امروز پیگیری و به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین بازی امروز، پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان می‌رود. شاگردان یحیی گل محمدی در دو بازی اخیر به تساوی رسیده و برای ماندن در بین تیم‌های صدرنشین نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارند.

به گزارش فرارو، یحیی گل محمدی و تیمش دردیدار هفته قبل برابر هوادار دو بار دروازه اش باز شد تا دوباره نگرانی درباره خط دفاعی مطرح شود. به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی درنظر دارد با ورود دوباره سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی پرسپولیس این نقیصه را برطرف کند. اگر چنین شود، سیدجلال حسینی اولین تغییر ترکیب خواهد بود. نکته دیگری که از آن به عنوان تغییر احتمالی یحیی نام برده می‌شود تغییرات در میانه زمین است جایی که شایعه شده یحیی ممکن است دوباره کامیابی نیا را روی نیمکت بنشاند و از مهدی شریفی جوان کنار میلاد سرلک استفاده کند. البته که چنین تصمیمی ریسک خاص خودش را دارد.



با این حال سورپرایز ویژه یحیی گل محمدی هم می‌تواند ورود مهدی ترابی به ترکیب باشد. اگرچه عنوان شده ترابی مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد، ولی پزشکان پرسپولیس ترابی را مهیا کرده اند و اینکه دیگر گل محمدی بخواهد از او در ترکیب اصلی استفاده کند یا خیر، به خود سرمربی برمی گردد. اگر ترابی وارد ترکیب شود زوج خط حمله پرسپولیس تغییر می‌کند، در غیر این صورت خبری از تغییر نخواهد بود و آل کثیر و عبدی از ابتدا بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی عبدی، عیسی آل 


از میان اخبار
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد