hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تغییر چهره المیرا دهقانی از گذشته تا امروز

تغییر چهره المیرا دهقانی از گذشته تا امروز

المیرا دهقانی بازیگر جوان و موفق سریال خسوف که در تئاتر های زیادی بازی کرده و شهرت فراوانی دارد، از کودکی تا به امروز تغییرات جالبی داشته است.

المیرا دهقانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که بین مخاطبان تلویزیون با نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش همایون اسعدیان شناخته شده است. همچنین او در مجموعه تلویزیونی هشت و نیم دقیقه، نقش مریم مادر احسان، زن جذامی و مسنی را بازی کرد و بسیاری را به این شبهه انداخت که بازیگر این مجموعه تلویزیونی مهناز افشاراست! در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک عکس قدیمی المیرا دهقانی بازیگر جوان و پر استعداد کشورمان که به تازگی با بازی در سریال خسوف در نمایش خانگی، مورد توجه بیشتر قرار گرفته است را مشاهده خواهید کرد.

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی

زندگی خصوصی و ازدواج المیرا دهقانی

المیرا دهقانی متولد 5 شهریور 1370 در شیراز است. او در یک خانواده 6 نفره بدنیا آمده و پدرش اهل اصفهان و دندانپزشک و مادرش اهل شیراز و خانه دار می باشد. او دارای سه خواهر بزرگتر از خود است که یکی از آنها در ایتالیا زندگی می کند.

پدرالمیرا دهقانی مخالف بازیگری بود و دوست داشت که او دندانپزشک شود اما خانم بازیگر از علایق خود دست نکشید و با اینکه تحصیلات آکادمیک هنری نداشت وفارغ التحصیل فوق لیسانس رشته صنایع غذایی در تهران است اما از تئاتر آغاز و خیلی زود در تلویزیون چهره شد و در همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، سایه بان، لحظه گرگ و میش، خسوف و... ایفای نقش نمود.

سریال خسوف

سریال پرمخاطب هشت و نیم دقیقه دومین تجربه المیرا دهقانی بود، در این سریال او با یک گریم سنگین نقش مریم، مادر شخصیت احسان را بازی کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در کنار بازیگری در عرصه نوازندگی سازهای بادی نیز فعال است.

المیرا دهقانی مجرد است و ازدواج نکرده است و عکس هایی که در فضای مجازی در رابطه با ازدواج او منتشر می شود، صحت ندارد و شایعه است.

امتیاز: 1 (از 2 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد