درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 102233 | 23 آذر 1400 ساعت 11:45

آخرین حضور یحیی گل محمدی در سازمان لیگ!

نشست امروز پیش از بازی پیکان و پرسپولیس، آخرین حضور یحیی گل محمدی در سازمان لیگ فوتبال خواهد بود.

آخرین حضور یحیی گل محمدی در سازمان لیگ!


با توجه به اینکه فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها نشست‌های خبری خود را در سازمان لیگ برگزار نمی‌کنند، باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی نیز تمایلی به حضور در این سازمان ندارند. مسئولان سازمان لیگ هم بار‌ها با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و درخواست کرده اند راه استقلال را نروند اما یحیی گل محمدی در دیدار با پیکان با توجه به میزبانی تیم حریف به سازمان لیگ می‌رود و در نشست خبری شرکت می‌کند، اما این آخرین حضورش خواهد بود. قرار است از هفته‌های آینده و میزبانی پرسپولیس، نشست خبری پیش از بازی‌ها در هتل اوین (هتل محل اقامت پرسپولیسی ها) برگزار شود!



عکس خوانده نمی‌شود