hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > همکاری مجدد بازیگران «شبی که ماه کامل شد» در «کابل پلاک ۱۰»

همکاری مجدد بازیگران «شبی که ماه کامل شد» در «کابل پلاک ۱۰»

الناز شاکردوست، پدرام شریفی و آرمین رحیمیان بعد از حضور موفق در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» با دیگر با فیلمی از «نوید محمودی» تجربه همکاری را از سر می گیرند.

با نزدیک شدن به بهمن ماه و فرارسیدن جشنواره فیلم فجر گمانه زنی‌ها درباره حضور آثار سینمایی آغاز می‌شود، به طور معمول دوست داران سینما انتظار حضور کارگردانان و بازیگران مورد علاقه خود را دارند و باید منتظر بمانند تا هیات انتخاب در نهایت فهرست آثار حاضر در این جشنواره را منتشر نماید.  

با اعلام رسمی سازمان سینمایی هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر مشخص شدند و حال با تکمیل فهرست اولیه آثار ارسالی باید دید کدام یک از کارگردانان در اولین جشنواره پرشور بعد از دوران اوج کرونا شانس حضور پیدا خواهند کرد.  


با تسریع روند واکسیناسیون، افزایش فروش آثار روی پرده سینما و همچنان استقبال چند برابری مخاطبان انتظار می‌رود جشنواره فیلم فجر در چهلمین دوره خود با اقبال عمومی روبرو شود، از سویی سینما دو سال نفس گیر را پشت گذاشته و از سویی مخاطبان دلتنگ تماشای آثار و رقابت آن‌ها در مهمترین رویداد سینمایی کشور هستند.  

الناز شاکردوست، پدرام شریفی و آرمین رحیمیان بعد از حضور موفق در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» با دیگر با فیلمی از «نوید محمودی» تجربه همکاری را از سر می‌گیرند. این سه بازیگر سینما به همراه «شیدا خلیق» ترکیب بازیگران فیلم سینمایی «کابل پلاک ۱۰» را تشکیل می‌دهند.  

براساس آخرین اخبار نوید محمودی کارگردان جوان، اما با سابقه سینما و تلویزیون فیلم سینمایی «کابل پلاک ۱۰» را برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند، وی که در دوره گذشته جشنواره فیلم سینمایی «مردن در آب» را کارگردانی کرده بود به دنبال کسب نخستین سیمرغ بلورین خود در مهمترین رویداد سینمای کشور است.  

«کابل پلاک ۱۰» مضمونی متفاوت نسبت به سایر فیلم‌های نوید محمودی دارد و در خلاصه فیلم آمده است: ثریا: لیلی جان چی رو نگاه میکنی؟ آدم که مردن خودشو تماشا نمیکنه.

فیلمبرداری «کابل پلاک ۱۰» هم اکنون به پایان رسیده است و سازندگان فیلم تلاش دارند با انجام مراحل فنی فیلم را برای نمایش در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

نوید محمودی متولد سال ۱۳۵۶ در پروان (افغانستان) کارگردان و تهیه کننده افغانی مقیم ایران است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم «چند متر مکعب عشق» آغاز کرد.

حال باید دید استفاده از ترکیب تکراری بازیگران فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» برای نوید محمودی موفقیت محسوب شده و یا ریسک بزرگی به حساب می‌آید، هر چند تجربه همکاری این سه بازیگر طبیعتا به محمودی کمک می‌کند، اما از سویی همواره مخاطب را در قامت قیاس قرار داده و شاید این اتفاق کمی برای فیلم سینمایی «کابل پلاک ۱۰» سخت به حساب بیاید.  

محمودی پیش از این سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو برای فیلم «چند متر مکعب عشق» را از آن خود کرده است. وی امیدوار است تا با فیلم جدید خود بار دیگر بتواند سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر را به خانه ببرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد