hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۹۰ درصد اصناف اصفهان حداقل یک دوز واکسن کرونا زده‌اند

۹۰ درصد اصناف اصفهان حداقل یک دوز واکسن کرونا زده‌اند

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه اگر واحد صنفی در برابر تزریق واکسن کرونا مقاومت کند، پلمب می‌شود، گفت: مطابق آخرین آمار حدود ۹۰ درصد اصناف اصفهان واکسن کرونا حداقل یک دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون اصناف و دستورالعمل برخورد با افرادی که در این صنف برابر دریافت واکسن مقاومت می‌کنند، اظهار کرد: خوشبختانه مردم رغبتی خوبی برای دریافت واکسن کرونا نشان داده‌اند و بالای ۹۰ درصد اصناف اصفهان واکسن تزریق کرده‌اند.

وی افزود: تعدادی از صنوفی که واکسن نزده‌اند در طرح هوشمندی که پیاده می‌شود، ارائه خدمات به آنها محدود خواهد شد و طبیعتاً آن افراد نیز ناچار به دریافت واکسن می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به افرادی که به هر دلیل از تزریق واکسن فرار می‌کنند، گفت: برخوردها با این افراد ابتدا ارشادی، سپس ابلاغی و در نهایت تنبیهی است و در مرحله نهایی حتماً واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر میانگین استانی تزریق واکسن کرونا حدود ۸۰ درصد است، اما مطابق آخرین آمار حدود ۹۰ درصد اصناف اصفهان واکسن کرونا حداقل یک دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، محسن فرهادی، معاون وزارت بهداشت چند روز پیش با اشاره به اجرای «طرح هوشمند کرونا»، اعلام کرد که در هر کدام از واحدهای صنفی، کسانی که دو دوز واکسن را نزده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند تا ۳۰ روز مشمول تعطیلی و پلمب خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد