hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های تم شب یلدا ۱۴۰۰

مدل های تم شب یلدا ۱۴۰۰

در این مطلب با مدل هایی از تم شب یلدا ۱۴۰۰ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را برای شب یلدا داشته باشید و مهمان هایتان را سورپرایز کنید.

شب یلدا یکی از طولانی ترین شب های سال است که در این شب جشن ها و دورهمی های بزرگی برگزار می شوند و اگر شما در شب یلدا میزبان هستید بهتر است به دیزاین انواع تنقلات، میوه ها، دسر و … بپردازید. یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن دیزاینی بی نظیر برای شب یلدا استفاده از تم شب یلدا ۱۴۰۰ می باشد و شما می توانید به راحتی و با استفاده از تمی مناسب به تزیینات یلدا بپردازید.

برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با شب یلدا کلیک کنید.

مدل های تم شب یلدا ۱۴۰۰

تم مخصوص شب یلدا در انواع مدل های متنوع موجود می باشد که هر یک از این تم ها باعث جذابیت بیشتر تزیینات سفره شب یلدا می شوند همچنین برای تزیین شب یلدای عروس نیز می توانید از تم استفاده کنید.



دیزاین مخصوص یلدا با تم های شیک

رایج ترین تم مخصوص شب یلدا ، تم هندوانه می باشد و شما می توانید انواع تنقلات شب یلدا نظیر کیک ، دسرها و … را به شکل هندوانه دیزاین کنید. همچنین می توانید روی هندوانه حکاکی هایی زیبا ایجاد نمایید. سپس هندوانه را در قسمتی مناسب از میز یا سفره شب یلدا قرار دهید. در صورتی که زمان کافی برای دیزاین شب یلدا را ندارید می توانید از تم های آماده مخصوص شب یلدا استفاده کنید.


قبل از هر چیز بهتر است دیوار و سقف منزل تان را به کمک بادکنک ها با طرح هندوانه یا آدم برفی تزیین نمایید. همچنین شما می توانید دسته گلی با رنگ های سفید و قرمز و سبز را تهیه کنید. سپس دسته گل را روی درب ورودی منزل تان آویزان نمایید تا مهمان ها در زمان ورود به منزل شما غافلگیر شوند.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد