hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > چگونه از سایه زرد در میکاپ چشمها استفاده کنیم ؟

چگونه از سایه زرد در میکاپ چشمها استفاده کنیم ؟

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا تصاویری از انواع مدل سایه چشم زرد مخصوص خانم ها و دختران جوان را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپ چشم بی نظیر و خاصی داشته باشید.

مدل سایه چشم زرد از انواع رنگ های خاص سایه می باشد و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم بی نظیر و جذابی داشته باشید بهتر است این رنگ سایه را با سایر رنگ های خنثی و روشن و تیره در میکاپ خود ترکیب نمایید.

برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با ترفندهای آرایشی کلیک کنید.

انواع مدل سایه چشم زرد زنانه و دخترانه

سایه یکی از مهم ترین لوازم آرایشی می باشد و بهتر است شما رنگ سایه چشم را با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب کنید.

چگونه از سایه زرد در میکاپ چشمها استفاده کنیم ؟

رنگ زرد در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد و اگر شما چشمانی ریز دارید بهتر است از سایه زرد روشن برای میکاپ چشمهایتان استفاده نمایید همچنین خانم هایی که چشمانی درشت دارند می توانند برای میکاپ چشمان خود از رنگ زرد تیره استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که می توانید سایه زرد را با رنگ های تیره و روشن و خنثی ترکیب نمایید و مدل سایه ای جذاب را روی چشمان خود بکشید. اگر تمایل دارید میکاپ چشمهایتان جذاب تر به نظر برسد بهتر است سایه زرد را با سایه بنفش ترکیب نمایید که از این ترکیب رنگی می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید.


رنگ زرد و طوسی یکی دیگر از انواع ترکیب رنگی های جذاب برای کشیدن سایه چشمها می باشد و برای کشیدن سایه زرد می توانید آن را با طیف های مختلف تیره و روشن رنگ طوسی ترکیب نمایید و زیبایی میکاپ چشم هایتان را تکمیل کنید.

ترکیب رنگ زرد سایه با رنگ صورتی برای خانم ها و دختران جوان مناسب تر است و اگر شما تمایل دارید آرایش چشم هایتان غلیظ تر شود می توانید از این ترکیب رنگی استفاده نمایید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد