hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دروازه بان پرسپولیس مقصر شد؛ گل به خودی حامد لک

دروازه بان پرسپولیس مقصر شد؛ گل به خودی حامد لک

هنوز زمان زیادی از دیدار پرسپولیس – هوادار که سرخ‌های تهرانی اعتقاد دارند بازیکن هوادار با دست گل زده نمی‌گذرد.

 در شرایطی که بازی‌های هفته دهم امروز با جدال تیم‌های استقلال و سپاهان شروع می‌شود، ولی حرف و حدیث‌ها درباره دو صحنه داوری در هفته هشتم و نهم همچنان ادامه دارد؛ جایی که پای پرسپولیس و البته دروازه بان این تیم گیر است.

به گزارش فرارو، حساس‌ترین صحنه داوری در هفته هشتم در دربی رخ داد که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند باید روی مهاجم این تیم اعلام پنالتی می‌شده و داوری اشتباه کرده است. از سوی دیگر، پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد دارند بازیکن هوادار، در هفته نهم، توپ را با دست وارد دروازه حامد لک کرده و داوری در این صحنه به ضرر پرسپولیس بوده است.



حالا بعداز چند روز از این ۲ اتفاق رضا سخندان رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نسبت به هر دو صحنه واکنش نشان داده است؛ او در دربی حق را به استقلال داده و در مورد بازی پرسپولیس با هوادار گفته است که خطای هند نبوده و حامد لک گل به خودی زده است. این ادعا در شرایطی مطرح شده که بازیکن هوادار بعد از بازی گفت توپ را با دست زده است.

سخندان درباره اینکه گفته می‌شود در شهرآورد برای استقلال پنالتی گرفته نشده است، گفت: در کمیته داوران پنج نفر هستیم که در خصوص صحنه‌ها تصمیم می‌گیریم، اما در بازی استقلال و پرسولیس به این نتیجه رسیدیم که این صحنه پنالتی است. عده‌ای شک دارند، اما باید حق را به داور بدهیم. این صحنه شهرآورد ۳ به ۲ شد. حتی برای دوستان‌ای اف سی فرستادیم، اما برخی گفتند پنالتی هست و برخی گفتند نیست.

سخندان درباره خطای هند بازیکن هوادار برابر پرسپولیس گفت: در این مسیر وقتی توپ به دروازه بان می‌رسد به دست بازیکن هوادار برخورد می‌کند، اما در مرحله بعد باید ببینیم توپ به کجا می‌رود. توپ از روی دست بازیکن رد شده و بازیکن با دست ضربه نزده است. او اضافه کرد: به دنبال توجیه کار داور نیستم و توپ از بازیکن رد شده و به دست دروازه بان برخورد کرده و گل به خودی بوده است. این گل با دست به ثمر نمی‌رسد. قرار بود در کمیته داوران در رابطه با بازی این هفته صحبت کنیم، اما نشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد