hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل یقه شومیز جدید 2022

مدل یقه شومیز جدید 2022

شومیزها معمولا از پارچه‌هایی نازک و سبک دوخته می‌شوند. بیش از 50 مدل یقه شومیز جدید فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.

اولین تفاوت در بلندی آن‌ها است. تونیک از پیراهن بلندتر (تا زیر باسن) است. دومین تفاوت در اندازه پیراهن و تونیک است. در این مطلب مدل یقه شومیز جدید در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید. اگر می‌خواهید برای مهمانی، پیراهن و دامن بپوشید، سراغ پارچه حریر بروید. برای رنگ و لعاب دادن به استایل بهتر است از شومیزهای طرح‌دار استفاده کنید.

برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با دنیای مد کلیک کنید.


جدیدترین مدل یقه شومیز جدید

می‌توانید در فصل بهار و تابستان این پیراهن را با لباس‌های رنگ پاستلی ست کنید و در فصل پاییز و زمستان به سراغ رنگ‌های طوسی، یشمی، مشکی، آبی نفتی و… بروید. شومیزها انواع مختلفی از یقه‌ها (از یقه هفت گرفته تا یقه پلیسه) را دارند. یقه پلیسه برای استایل‌های رسمی و خانم‌های مسن مناسب‌تر است. یقه پلیسه در کنار سرآستین‌های مچی مردانه، رسمیت و زیبایی خاصی دارد. شومیزهای یقه هالتر نیز برای مجالس بسیار مناسب‌ هستند و می‌توان آن‌ها را با اکسسوری‌های مثل گوشواره‌های پهن، ست کرد.





گالری از مدل یقه شومیز جدید1401

برای یقه، به طور خاص فرم‎های مختلف وجود دارد. انتخاب هر مدل از یقه، لباس را متفاوت خواهد کرد. اندازه یقه باید با اندازه گردن، هماهنگی داشته باشد. برای انتخاب یقه می‏توانید از این راهکار استفاده کنید. یقه خود را کاملاً با دکمه ببندید.



امتیاز: 2 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد