hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مجیدی و نویدکیا در تقابل‌های استقلال - سپاهان چه کرده‌اند؟

مجیدی و نویدکیا در تقابل‌های استقلال - سپاهان چه کرده‌اند؟

بررسی آماری نشان می‌دهد که محرم نویدکیا در تقابل‌های استقلال و سپاهان موفق‌تر عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان روز سه‌شنبه ساعت ۱۶:۰۰، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. شاگردان محرم نوید تا پایان هفته نهم با کسب ۱۹ امتیاز موفق شدند در جایگاه دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرند و آبی‌پوشان پایتخت نیز با ۱۷ امتیاز در جایگاه چهارم  جدول لیگ جای گرفته‌اند.

تقابل این دو تیم باعث شد نگاهی به عملکرد سرمربی‌های این دو تیم یعنی فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا در تقابل‌های استقلال و سپاهان بیندازیم. به طور کلی استقلال و سپاهان ۷۸ بار به مصاف هم رفته‌اند که استقلال ۲۹ بار موفق به کسب پیروزی شده، ۱۹ بازی به تساوی منجر شده و زردپوشان اصفهانی نیز در ۳۰ مسابقه پیروز میدان بوده‌اند. بیشترین پیروزی پیاپی در این بازی‌ها متعلق به سپاهان است؛ این تیم طی سال ۸۱ تا ۸۲ در مسابقات مختلف موفق شد در ۵ بازی پشت سر هم آبی‌پوشان پایتخت را شکست دهد.

فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا در تقابل‌های استقلال و سپاهان عملکرد متفاوتی داشتند و در دوران بازیگری خود، در بازی‌های متعددی به میدان رفتند. بررسی آماری نشان می‌دهد که نویدکیا در امر گلزنی موفق‌تر از مجیدی بوده است. سرمربی سپاهان در دورانی که برای سپاهان بازی کرده، ۵ بار دروازه استقلال را گشوده و فرهاد مجیدی نیز در این تقابل‌ها موفق به ثبت سه گل شده است.

نویدکیا و مجیدی در دوران مربی‌گری خود در سپاهان و استقلال آمار متقاوتی برجای گذاشتند. نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان، دو بار به مصاف استقلال رفته که هر دو بازی با پیروزی زردپوشان اصفهانی به پایان رسیده است.

مجیدی نیز روی نیمکت استقلال، سه بار به مصاف سپاهان رفته است که دو بازی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان قلعه‌نویی به پایان رسیده است. مجیدی در آخرین تقابل استقلال مقابل سپاهان تن به شکست داد؛ آن بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

بازی استقلال و سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دومین تقابل نویدکیا و مجیدی به عنوان سرمربی‌های دو تیم است و باید دید مجیدی می‌تواند شکست قبلی خود را مقابل سپاهان نویدکیا جبران کند یا قرار است اتفاقات دیگری رقم بخورد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد