hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کلانتری: امتیازات زیادی به‌دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم

کلانتری: امتیازات زیادی به‌دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم

سرمربی تیم فجر سپاسی با بیان اینکه تیم فجر از اشتباهات داوری ضربه خورده است، گفت: اگر اشتباهات داوری نبود امتیاز بیشتری می‌توانستیم کسب کنیم.

علی‌اصغر کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با اشاره به وضعیت تیم فجر سپاسی اظهار داشت: تیم فجر پس از سال‌ها به لیگ برتر راه یافته اما با وجود این، تاکنون تیم خوبی بوده و خوب هم کار کرده است موضوعی که کارشناسان فوتبال نیز آن را تأیید می‌کنند.

وی با بیان اینکه "در چهار پنج بازی اخیر صحنه‌های زیادی علیه ما گرفته شد"، گفت: اشتباهات داوری در بازی با فولاد، نساجی، سپاهان و گل‌گهر سبب شد که امتیازهای زیادی از دست بدهیم در حالی که با کسب آن امتیازات می‌توانستیم از تیم‌های بالای جدول باشیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی با اعلام اینکه "پنج شش امتیاز در مجموع به‌دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم"، افزود: در بازی با فولاد 2 پنالتی ما گرفته نشد و فشار زیادی روی بازیکنان است با این حال خیلی خوب کار کردند.

کلانتری با ابراز اینکه برخی اوقات در شیراز نیز نسبت به تیم فجر بی‌انصافی می‌شود، اضافه کرد: این موضوع در حالی است که در خارج از شیراز به‌نیکی از فجر سپاسی یاد می‌شود ولی ما می‌جنگیم و به راه خود ادامه می‌دهیم.



وی با بیان اینکه "هدف ما در سال نخست ثبات و ماندن در لیگ کنار کسب جایگاه خوب بوده است"، تصریح کرد: تا اینجای کار فجر کار خوب خود را به نمایش گذاشته است و در اراک نیز نشان دادیم که گردش و مالکیت توپ بیشتر برای فجر بود.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی درباره بازی با مس رفسنجان نیز گفت: در بازی با مس فقط برای برد می‌آییم و سعی می‌کنیم در زمین خراب حافظیه با بازی خوب مس را ببریم و امتیاز بازی را کسب کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد