hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تغییر چهره ماهور الوند از گذشته تا کنون

تغییر چهره ماهور الوند از گذشته تا کنون

ماهور الوند بازیگر جوان سینمای ایران است که این روزها در سریال حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است. این بازیگر محبوب از گذشته تا امروز تغییرات جذابی داشته است.

تغییر چهره ماهور الوند از گذشته تا کنون

ماهور الوند یکی از بازیگران سینما و دختر سیروس الوند کارگردان نام آشنای سینما ایران است که در آثاری همچون دختر، ملی و راه های نرفته اش و چهارراه استانبول بسیار خوش درخشیده، به تازگی با ایفای نقش در سریال حرفه ای مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. تصویر قدیمی این هنرمند را در این بخش از چهره های نمناک مشاهده میکنید، که برای طرفدارانش بسیار جالب خواهد بود.

کودکی ماهور الوند

کودکی ماهور الوند

ماهور الوند در گذر زمان/ عکس جدید از مهدی طهماسبی

شایعه ازدواج ماهور الوند و میلاد کی مرام

چندی پیش تصاویری از این خانم بازیگر در کنار میلاد کی مرام در فضای مجازی منتشر شد که شایعه ازدواج این دو بازیگر را بر سر زبان ها انداخت اما در واقع این تصاویر مربوط به فیلم ملی و راه های نرفته اش بوده و بازیگر نقش ملیحه تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ماهور الوند و میلاد کی مرام

ماهور الوند بازیگر سینمای ایران و متولد 22 تیر 1373 در تهران است. فرزند دوم سیروس الوند (کارگردان) و زهرا جناب است که دارای یک خواهر بزرگ تر به نام آهو می باشد. خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت، شب های برره، نقطه چین و... عموی ماهور الوند بود که بر اثر ایست قلبی سال 1397 درگذشت.

ماهور الوند فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد و برای اولین بار در نقش ستاره در فیلم سینمایی دختر جلوی دوربین ظاهر شد.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد