hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات اجرای طرح هوشمندکرونا اعلام شد

جزئیات اجرای طرح هوشمندکرونا اعلام شد

فرماندار زنجان از آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در زنجان خبر داد و گفت: این طرح به تدریج در پنج مرحله اجرایی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خالقی فرماندار زنجان با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در زنجان گفت: برای کارمندی که از تزریق واکسن کرونا امتناع کند، غیبت غیرموجه رد شده و از طریق حوزه اداری مربوطه برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

او افزود:طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله نخست از دستگاه‌های دولتی و در ادامه  حمل و نقل درون‌شهری، اصناف، حمل و نقل برون‌شهری و مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی اجرایی خواهد شد.

فرماندار زنجان ادامه داد:أخیراً طرح مدیریت هوشمند کرونا در بستر سامانه امید مطرح شد تا در یک سامانه بر خط تبادل اطلاعات انجام شود تا بتوان محدودیت بیشتری برای افرادی که تا به امروز موفق به تزریق واکسن نشده‌اند، اعمال کرد.

خالقی با بیان اینکه این طرح در پنج فاز عملیاتی خواهد شد، گفت: فاز نخست از اول وقت اداری امروز ۲۱ آذرماه اجرا شده با این توضیح که تمام کارکنان برای حضور در ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی باید کارت واکسن ارائه کنند.

فرماندار زنجان بااشاره به اینکه کسانی که فقط یک دُز واکسن تزریق کرده یا اصلاً موفق به انجام این امر نشده‌اند، روزانه باید PCR منفی را ارائه دهند، افزود: این امر فقط به مدت ۱۵ روز قابل انجام است و این افزاد باید کارت واکسن ۲دُز خود را در روز‌های بعدی برای حضور در ادارات ارائه دهند.

او  با تأکید بر اینکه از ورود افرادی که اقدام به تزریق دو دُز واکسن خود نکرده‌اند ممانعت خواهد شد، ادامه داد: واحد‌های ذیربط مانند حراست  و انتظامات مستقر در ادارات در این زمینه همراهی خواهند داشت.

خالقی با بیان اینکه این محدودیت برای مدیران ادارات نیز اجرایی خواهد شد ،گفت: اگر چنانچه مقرر است تا جلسه‌ای در اداره‌ای برگزار شود حتما باید ۲۴ ساعت قبل در سامانه امید استعلام شود.

او با تأکید بر اینکه اگر کارمندی از تزریق واکسن امتناع کند، از حضور او در اداره ممانعت خواهد شد، گفت: غیبت این کارمند غیرموجه محسوب شده و از طریق حوزه اداری مربوطه برخورد انجام خواهد گرفت.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد