hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قربانی: عابدینی مصدوم است و در جام جهانی نخواهد بود

قربانی: عابدینی مصدوم است و در جام جهانی نخواهد بود

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر گفت: تیم سابر دختران پس از ۲ سال عدم حضور در مسابقات برون مرزی قرار است به همراه تیم مردان عازم جام جهانی گرجستان شود.

امین قربانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پیش از اعزام به جام جهانی گرجستان، اظهار داشت: اردوی اسلحه سابر باری اعزام به جام جهانی در حال حاضر شروع شده و سابریست‌ها چند وقتی است که در اردو حضور دارند. طبق برنامه ۲ مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهد شد تا در نهایت پس از ۳ مرحله اردو و برگزاری ۳ دور مسابقات انتخابی ۴ سابریست منتخب راهی جام جهانی گرجستان شوند. در حال حاضر ۶ شمشیرباز در اردو حضور دارند و پس از برگزاری مسابقات انتخابی ۲ نفر خط خواهند خورد.

وی در مورد شرایط جسمانی ملی پوشان و همچنین در واکنش به نتیجه نه چندان رضایت بخش علی پاکدامن در مسابقات اخیر، خاطرنشان کرد: پس از بازی‌های المپیک سابریست‌های ایرانی شرایط روحی خوبی نداشتند و دلیل آن هم طبیعی بود چرا که تیم ملی شمشیربازی ایران برای کسب مدال عازم المپیک توکیو شده بود و همانگونه که یادتان هست حق تیم سابر ایران در المپیک کسب مدال و رفتن روی سکو بود، اما نتایجی که در پایان رقم خورد، روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. خوشبختانه در حال حاضر مصدومیتی در تیم نداریم و از نظر روحی و انگیزشی هم شرایط خوب است. در اردوی نخست بیشتر روی بدنسازی کار کردیم و در دو اردوی بعدی تمرکزمان بیشتر روی مسایل فنی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر در مورد عدم حضور مجتبی عابدینی در اردوی تیم ملی و فعالیتش به عنوان مربی تیم جوانان و نوجوانان، گفت: عابدینی به دلیل همان آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه کتف فعلا در حال گذراندن دوران درمان خود است و بنابه تصمیم شخصی که گرفته فعلا توانایی حضور در تمرینات را به خاطر همین مصدومیتش ندارد. طبق توافق که بین او و فدراسیون صورت گرفت و برای اینکه هم عابدینی از شمشیربازی دور نباشد و هم اینکه جوانان و نوجوانان بتوانند از تجربیات وی استفاده کنند، هدایت تیم جوانان را برعهده دارد. با توجه به این شرایط عابدینی قطعا در جام جهانی گرجستان تیم ملی سابر را همراهی نخواهد کرد و برای حضور این شمشیرباز باتجربه در مسابقات بعدی باید منتظر نظر شخصی‌اش باشیم تا سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

مدیر تیم‌های شمشیربازی بانوان در خصوص شرایط این تیم، تصریح کرد: خوشبختانه تیم دختران پس از ۲ سال عدم حضور در مسابقات برون مرزی قرار است به همراه تیم مردان عازم جام جهانی گرجستان شود که این به نوبه خود یک اتفاق خیلی خوب است. هدف از حضور این تیم در جام جهانی محک زدن سابریست‌های بانو است تا به امید خدا بتوانند حضور شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی هانگژو داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد