hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > جاهدی: با حضور مربی برزیلی در قایقرانی انگیزه‌ام بیشتر شد

جاهدی: با حضور مربی برزیلی در قایقرانی انگیزه‌ام بیشتر شد

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: با حضور مربی برزیلی در کنار تیم پاراکانو، به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند و بازی های پاراآسیایی چین امیدوارم شدم.

اسلام جاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از چهارشنبه هفته پیش تمرینات خود را زیر نظر مربی برزیلی قایقرانی در دریاچه آزادی آغاز کردم و تلاشم بر این است که با بهره گرفتن از تجربیات مربی خارجی و داخلی بهترین عملکرد را ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و سپس بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشم.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی این مربی برزیلی کسب مدال در بازی های آسیایی و پاراآسیایی و سپس المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است و امید زیادی برای رسیدن به چنین هدفی دارد. البته از هفته گذشته که تمرینات خود را با این مربی آغاز کردم، تمرینات سخت و از نظم خاصی برخوردار بود، به طوری که هر روز ۶ وعده تمرینات آبی، کار با وزنه و دو انجام می‌دهیم و شرایط تمرینات نسبت به گذشته متفاوت است.

عضو تیم ملی پاراکانو خاطرنشان کرد: طی چند روزی که اردوی تیم ملی پاراکانو در دریاچه آزادی زیر نظر مربی خارجی و مربیان داخلی آغاز شده، با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و تلاشم بر این است که با بهره گرفتن از تجربیات این مربی برزیلی که رزومه خوبی در تیم پاراکانو نیز دارد، اولین مدال خود را در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که اواخر اسفند برگزار می‌شود کسب کنم.

جاهدی پیرامون این پرسش که آیا امکانات لازم برای تمرینات تیم پاراکانو در دریاچه آزادی فراهم است یا خیر؟ افزود: با حمایت فدراسیون قایقرانی تمام امکانات و شرایط لازم برای برگزاری اردو قایقرانان پاراکانو در دریاچه آزادی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی که بعد از بازی های پارالمپیک توکیو داشتم، تلاشم بر این است که با جدیت تمرینات خود را پیگیری و در صورت امکان در تمام مواد مسابقات پاراکانو به مدال دست پیدا کنم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد