hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استاندار: روند ابتلا و مرگ براثر کرونا در لرستان سیر نزولی دارد

استاندار: روند ابتلا و مرگ براثر کرونا در لرستان سیر نزولی دارد

استاندار لرستان در ستاد مقابله با کرونا، سیر نزولی بیماری را حاصل همکاری مردم و مسئولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد.


فرهاد زیویار گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای سامانه مدیریت هوشمند بیماری که در پنج مرحله تعریف و برنامه ریزی شده، مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: فاز نخست این سامانه مربوط به ادارات دولتی است که با تصمیم ستاد از فردا اجرایی خواهد شد و همه دستگاه‌ها مکلف به رعایت مقررات مربوط به این سامانه هستند.

زیویار ادامه داد: در بحث آموزش نیز نکات مهمی مطرح شد که بر اساس آن مراکز آموزشی و مدارس در رابطه با رفع مشکلات، مکلف به ارائه گزارش نواقص موجود و پیگیری برای رفع آنها خواهند بود.

استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت نسبتاً مطلوبی به لحاظ بیماری قرار دارد و روند ابتلا و مرگ بر اثر بیماری نزولی است؛ میانگین مرگ رخ داده در استان طی هفته گذشته حدود یک نفر در روز گزارش شده است.

زیویار تصریح کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی در استان، شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت آبی کرونا قرار دارند که این شرایط حاصل همکاری خوب مردم و مسئولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد