درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 101610 | 20 آذر 1400 ساعت 12:57

مشکل پرداخت با کارت بانک‌های ادغامی رفع شده است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران گفت: مشکل پرداخت با کارت بانک‌های سپه، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و قوامین از ساعت 12 نیمه شب رفع شده و مشکلی برای پرداخت در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد.

مشکل پرداخت با کارت بانک‌های ادغامی رفع شده است


امیر رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: مشکل پرداخت با کارت بانک‌های ادغامی سپه، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و قوامین از ساعت ۱۲ نیمه شب رفع شده و مشکلی برای پرداخت با این کارت‌های بانکی در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد.

وی تأکید کرد در صورت وقوع هر اتفاق مشابهی اطلاع‌رسانی در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه اعلام شد که در سیستم پرداخت بانک‌های ادغامی مشکلاتی ایجاد شده و از مردم خواسته شد در روزهای پنجشنبه و جمعه هزینه سوخت را پول نقد بپردازند.



عکس خوانده نمی‌شود