hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لنز ناخن چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

لنز ناخن چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

لنز ناخن یکی از انواع طرح های زیبایی است که امروزه بسیاری از بانوان بر روی ناخن های خود نصب می نمایند که با چسباندن استیکر ها با مدل های مختلف سه بعدی و دوبعدی و نواری زیبایی خاصی دارد.

لنز ناخن یکی از جدید ترین روش ها برای طراحی ناخن ها بوده که بسیاری از خانم ها به آن روی می آورند. با توجه به این که ناخن یکی از منعطف ترین و حساس ترین عضو های بدن است با استفاده از این روش برروی آن ها بدون هیچ عوارض و ضرری در طرح های مختلف در زمان کوتاه طراحی می شوند. مانیکور و کاشت با طرح های منحصر به فردی که دارند در زندگی خانم هایی که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می دهند جایگاه ویژه ای دارد. در ادامه مطالب همراه مجله آرگا باشید.

برچسب لنز ناخن

لنز ناخن چیست؟

طراحی ناخن با برآورده کردن رویای زیباتر شدن برای بانوان باسلیقه با این که مدت زمان زیادی می برد و دشواری های خودش را دارد ممکن است با نظر مشتری هماهنگ نباشد. ولی امروزه به لطف لنز های ناخن که چاپ عکس با کیفیت بالا به آسانی انجام می شود. این طراحی با اطمینان خاطر با نقش های بی نقصی که می تواند مطابق سلیقه فرد باشد انجام می پذیرد.

اگر چه در قبل تر طراحان ناخن از شابلون برای طراحی حرفه ای استفاده می کردند ولی با گذشت زمان و پیشرفته شدن لنز های ناخن مصتوعی طراحی شد که طرفداران آن زیادتر شدند. این جایگاه ویژه در بین خانم ها و آسانی کار در طرح های متنوع در همه سلیقه ها برای عموم امکان پذیر است. با دسترس بودن و تولید محصولات برجسته و سه بعدی که انتخاب را آسان تر کرده از ویژگی خاص و بارز این محصول است. که حتی می شود در خانه هم از آن استفاده کرد و طرح دلخواه را برروی ناخن زد.

برچسب برای لنز ناخن

  • پرنس
  •  
  • دکتر کرمانی

انواع مختلف لنز ناخن

قبل از شروع به مانیکور کردن باید به انواع لنز ها توجه کنیم که بر اساس هدف و تکنیک های مختلفی موجود است. طرح های نامحدود لنز ناخن بی شمار و نامحدود می باشد که با مدل های جدید ناخن همچنان در بازار ارائم می شود. ولی از نظر کاربردی می توان گفت بعضی از آن ها یک طرح ساده یا یک سایه بر روی ناخن ایجاد می کنند که با یک نقش و رنگ تمام فضا خالی را می پوشاند.

  1. یک مورد از لنز است که برای پوشاندن کل سطح ناخن صورت می گیرد. با تصویر انتخاب شده کاملا بر روی لاک ناخن می چسبد و در این نوع لنز محدودیتی از استفاده لاک های جلا دهنده در رویش وجود ندارد.
  2. لنز های شفاف که با طراحی چشمگیری که دارد ایجاد می شود. ولی برای استفاده روی لاک ها با رنگ روشن مناسب نمی باشد. از آن برای استفاده از این لاک باید با رنگ سفید پوشانده شود و بعد لنز روی آن نصب گردد.
  3. یک مورد دیگه از لنز ها می تونه با الگوهای متراکم باشد که در بین همه مردم مرسوم تر است. در این نوع لنز استفاده از وسایل تزئینی مثل پولک و بدلیجات که مورد استفاده قرار می گیرد. می تواند برروی ناخن ها با زمینه سفید و یا رنگ روشن مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از لنز ناخن

آموزش چگونه نصب کردن لنز

خیلی از افراد زمانی که برای اولین بار می خواهند لنزناخن را نصب کنند به مشکل برمی خورند برای این که با نصب آن دچار مشکل نشوید و نصب بی دردسری داشته باشید ما در این جا مراحلی را برای شما به اشتراک می گذاریم. به این صورت که مراحل ذیل را به نحو صحیح انجام دادید می توانید لنز ناخن را نصب نمایید:

عکس لنز

  • اولین مرحله برای استفاده از لنز ناخن زیرسازی درست و مناسب است که با لاک زدن صورت می گیرد.
  • آماده کردن ناخن ها با مانیکور کردن شروع می شود که با یک زیر ساز درست همیشه برای گرفتن نتیجه بهتر امری مهم است.
  • سپس در مرحله بعد آماده کردن ناخن با ژل لاک در مرحله بعدی صورت می پذیرد که با توجه به شیوه ی لاک زدن و رنگ انتخابی از ضروریات نکات است.
  • برای راحتی بهتر در نصب باید از موچین یا پنس کمک گرفت که از لاک ناخن یا براق کننده برای جلادهی بیشتر برروی ناخن استفاده نمود.

طرح های لنز ناخن

  • لنز را طوری انتخاب نمایید که بسته به نوع و طرح و اندازه ناخن شما بریده شود و طرح جذابی داشته باشد.
  • سپس در قبل برداشتن لایه ی کاغذی پشت لنز برروی ناخن قرار دهید تا از مناسب بودن سایزش اطمینان داشته باشید.
  • برای گذاشتن لنز روی ناخن اول با جدا کردن تصویر از کاغذ زمینه آن را تا دو دقیقه در آب بگذارید تا لایه کاغذی به آهستگی جدا شود.
  • لنز را با کمک موچین روی ناخن گذاشته و صبر کنید تا خشک شود. باکمک قیچی یا سوهان می توانید دور کار را مرتب کنید و قسمت های اضافی آن را حذف نمایید.
  • در آخرین مرحله از یک برق ناخن یا تاپ شاین بر روی آن استفاده نمایید و صبر کنید تا خشک شود و برچسب فیکس شود.

استیکر ناخن

توصیه های کلیدی در هنگام نصب

  1. طبق گفته هایی که شد می بینید نصب و استفاده از لنز ناخن کار چندان سختی نیست و نیاز به تجهیزات و وسایل خاصی ندارد فقط باید طبق گفته ها و دستورالعمل ها با دقت صورت پذیرد.
  2. اگر می خواهید مانیکوری زیبا داشته باشید باید قبل از لنز ناخن دو لایه لاک به ناخن ها بزنید.
  3. برای تنظیم لنز ناخن محل بر روی ناخن حتما از موچین یا پنس استفاده نمایید.
  4. با کمک گرفتن از گوش پاک کن می توانید در قرار دادن لنز ناخن و از بین بردن بی نظمی و حباب های هوا استفاده کرد.
  5. همیشه بعد از قرار دادن لنز ناخن از یک براق کننده برروی ناخن ها استفاده نمایید.
  6. اگر دوست دارید ناخن هایی با طرح زیبا بدون هیچ نگرانی از نتیجه کار داشته باشید و هزینه و وقت دوباره برای ناخن های تان انجام ندارید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما داشتن ناخن هایی است که آراسته و زیبا شده باشند. امیدواریم از این آموزشی که برای شما گذاشته ایم نهایت استفاده را ببرید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد