hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تغییر چهره نوید محمد زاده از گذشته تا امروز

تغییر چهره نوید محمد زاده از گذشته تا امروز

نوید محمد زاده بازیگر حرفه ای و درخشان سینما که طرفداران زیادی دارد ممکن است تغییر چهره جالب این بازیگر برای طرفدارانش جذابیت داشته باشد.

نوید محمدزاده از بازیگران این روزهای سینما ایران است که نقش های ماندگار و درخشانی را در کارنامه هنری اش دارد. بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر چند وقتی است که با خانم فرشته حسینی بازیگر افغان تبار سینمای ایران ازدواج کرده است. در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک عکس قدیمی نوید محمد زاده را که در همه حال با تیپ و ظاهری متفاوت دیده می شود، مشاهده می کنید. تصویر قدیمی که ازنوید محمد زاده مشاهده می کنید مربوط به دوران تحصیل او در دبیرستان است که به بهانه اول مهر ماه بازسازی شده و در صفحه شخصی اش منتشر شد.

نوید محمد زاده

تغییر چهره بازیگران

زندگی و ازدواج نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 در تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و فرزند آخر خانواده بوده و دارای 11 خواهر و برادر است.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و پس از شرکت در کلاسهای بازیگری موسسه هنروارد دنیای هنر و تصویر شد.

ایفاگر نقش محسن در فیلم ابد و یک روز که هربار با پوشش‌هایی جنجالی در مراسم‌های مختلف ظاهر می‌شود، چندی قبل به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفت و 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشورمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

ازدواج بازیگران

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد