hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برای تزریق دوز سوم باید منتظر پیامک وزارت بهداشت باشیم؟

برای تزریق دوز سوم باید منتظر پیامک وزارت بهداشت باشیم؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: برای تزریق دوز سوم باید پیامک وزارت بهداشت را دریافت کرده باشند اما افراد در شهرستان‌های دیگر استان می‌توانند بدون دریافت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۷ آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۴۰سال در هرمزگان آغاز شد، افزود: در این مرحله افرادی که واکسن‌های سینوفارم، برکت، بهارات را دریافت کردند، پس از گذشت ۳ ماه و افرادی که واکسن پاستوکووک را دریافت کردند پس از گذشت یک ماه از تزریق دوز دوم می‌توانند دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی بیان کرد: در بندرعباس افراد برای تزریق دوز سوم باید پیامک وزارت بهداشت را دریافت کرده باشند اما افراد در شهرستان‌های دیگر استان می‌توانند بدون دریافت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

نوروزیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر در هرمزگان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از بیماری کرونا در هرمزگان ثبت نشد و شمار جانباختگان همان دو هزار و ۴۴۹ نفر باقی ماند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۲۷ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۹۶ نفر رسید، اضافه کرد: اکنون ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد