hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تغییر چهره سام درخشانی از گذشته تا امروز

تغییر چهره سام درخشانی از گذشته تا امروز

سام درخشانی از بازیگران محبوب و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که از گذشته تا امروز تغییرات زیاد و جذابی داشته است.

سام درخشانی یکی از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون است که اغلب مخاطبان دنیای هنر او را با ایفای نقش های ماندگارش در تلویزیون و سریال هایی چون نابرده رنج، آوای باران، پژمان و...می شناسند. برای بسیاری از مخاطبان جالب است که عکس های قدیمی بازیگران را قبل از ورود به عرصه هنر را مشاهده نمایند. در این بخش فرهنگ و هنر نمناک عکس قدیمی سام درخشانی را مشاهده خواهید کرد.

سام درخشانی در قدیم

کودکی سام درخشانی

سام درخشانی در گذر زمان/عکس جدید از شهاب اسدی

ازدواج و فرزندان سام درخشانی

سام درخشانی در یک میهمانی خانوادگی با همسرش عسل امیر پور آشنا و این آشنایی در 26 خرداد ماه سال 1394 منجر به ازدواج آقای بازیگر گردید. این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند و صاحب دو فرزند به نام های برکه و برسام هستند. برکه متولد 22 آذرماه سال 1396 و برسام متولد 1 مهر 1399 می باشد.

سام درخشانی و همسرش

سام درخشانی و همسرش/عکس از ارشا عقیقی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 31 تیر سال 1354 در تهران است. او پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر کوچکتر دارد. سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی در دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد.

او با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان و ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی شب زدگان در سال 1378 قدم به دنیای بازیگری نهاد و بعد از آن در سریال هایی چون بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج و... به ایفای نقش پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد