hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰

تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰

در این مطلب انواع مدل تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با ایده های خلاقانه و جذاب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

شب یلدا طولانی ترین شب سال است و به مناسبت فرا رسیدن این شب خانواده های ایرانی جشن هایی باشکوهی را برگزار می کنند و دور هم جمع می شوند. با نزدیک شدن به شب یلدا اغلب کدبانوهای عزیز به دنبال دیزاین هایی جدید برای سفره و میز و میوه و آجیل و … می باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با انواع تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ آشنا شوید تا بتوانید دیزاینی متفاوت را برای سفره یلدا و … داشته باشید.


برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط باشب یلدا کلیک کنید.

تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با انواع دیزاین های جالب و خاص

تزیین جزئیات شب یلدا یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای کدبانوهای ایرانی می باشد و بهتر است شما برای دیزاین دسر و میوه و سایر تنقلات مخصوص شب یلدا از انواع ایده های خلاقانه استفاده کنید.


دیزاین سفره شب یلدا با ایده هایی جالب و خلاقانه

تزیینات شب یلدا را می توانید به صورت سنتی و ساده و مدرن انجام دهید که انتخاب هر یک از این دیزاین های مخصوص شب یلدا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید میوه ها و دسر و سایر تنقلات را روی میز قرار دهید بهتر است ابتدا روی میز را به کمک رومیزی ساتن یا ترمه بپوشانید همچنین باید دسر و میوه ها و آجیل را از قبل به زیبایی تزیین کرده باشید. اگر تمایل دارید دیزاینی سنتی را برای شب یلدا داشته باشید می توانید یک سماور ذغالی را روی میز قرار دهید و در قسمتی از میز نیز شمعدان های لاله عباسی را قرار دهید اگر تمایلی به استفاده از شمعدان لاله عباسی ندارید می توانید برای تزیین میز شب یلدا از شمعدان های برنز استفاده کنید که در این صورت جلوه تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ بیشتر می شود.


در صورتی که تمایل دارید میوه و دسر و … را روی سفره قرار دهید بهتر است سفره با طرح و رنگی زیبا را پهن کنید سپس تنقلات و میوه های تزیین شده را روی سفره بچینید و از مهمان هایتان پذیرایی کنید.

رسم و رسوم ایرانیان در شب یلدا این است که برای تازه عروس ها هدایایی را تهیه می کنند که این هدایا شامل لباس و آجیل و میوه و طلا و کیک و شیرینی و گل و … می باشد که بهتر است هر یک از این هدایا تزیین شوند سپس به منزل پدر عروس برده شوند و خانواده عروس نیز باید از خانواده داماد پذیرایی کنند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد