hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > کنسرت‌های کیش در مسیر استانبول؟

کنسرت‌های کیش در مسیر استانبول؟

گران‌ترین بلیط‌ها مربوط به کنسرت بابک جهانبخش، آرون افشار و اشوان است. هر سه آن‌ها در سالن هال VIP مریم جزیره کیش کنسرت شان را برگزار می‌کنند و قیمت بلیط آن‌ها از ۳۰۰ هزار تومان شروع  می شود. در گران‌ترین حالت نیز خرید بلیط کنسرت این سه خواننده ۴۵۰ هزار تومان برای مخاطبان در کیش آب می‌خورد.

- قیمت بلیط کنسرت خواننده‌های پاپ در جزیره کیش به ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت بلیط دیگر کنسرت‌های پاپ در شهرستان‌ها و در تهران تقریبا ۵۰ درصد کمتر از کنسرت‌های کیش است.  

به گزارش فرارو، رضا بهرام فردا سه شنبه ۱۶ آذر در سالن تالار شهر جزیره کیش کنسرت دارد. بلیط‌های این کنسرت از ۱۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و صندلی‌های جلو که معمولا گران‌تر قیمت می‌خورند، ۴۵۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته می‌شود.



علیرضا طلیسچی و محسن ابراهیم زاده نیز در آذر ماه و در همان سالن تالار شهر کنسرت دارند. قیمت بلیط کنسرت این دو نیز از ۱۸۰ هزار تومان آغاز و به ۴۵۰ هزار تومان ختم می‌شود.

اما گران‌ترین بلیط‌ها مربوط به کنسرت بابک جهانبخش، آرون افشار و اشوان است. هر سه آن‌ها در سالن هال VIP مریم جزیره کیش کنسرت شان را برگزار می‌کنند و قیمت بلیط آن‌ها از ۳۰۰ هزار تومان شروع  می شود. در گران‌ترین حالت نیز خرید بلیط کنسرت این سه خواننده ۴۵۰ هزار تومان برای مخاطبان در کیش آب می‌خورد.

البته مسعود صادقلو نیز آخر همین ماه کنسرت دارد، اما برخلاف دیگر خواننده‌های پاپ کنسرت او در سالن روباز آوای خلیج فارس اجرا می‌شود. قیمت بلیط‌های این کنسرت هم از ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۴۵۰ هزار تومان می‌رسد.

کنسرت‌های کیش در مسیر استانبول؟

بلیط کنسرت در تهران و شهرستان‌ها چقدر آب می‌خورد؟

در حال حاضر بازار برگزاری کنسرت در جزیره کیش داغ است، اما فضا در شهرستان‌ها و تهران هنوز گرم نشده است. اما با این وجود دو کنسرت قرار است در تبریز و تهران برگزار شود. یکی از کنسرت‌ها مربوط به بهنام بانی است که قرار است از چهارشنبه همین هفته تا یکشنبه هفته بعد در تبریز اجرا شود.  

قیمت بلیط‌های کنسرت بهنام بانی از ۱۲۰ هزار تومان شروع می‌شود و در نهایت به ۱۶۰ هزار تومان می‌رسد.

کنسرت دوم در تهران پنجشنبه ۱۸ آذر در سالن وزارت کشور روی صحنه می‌رود. اما با این تفاوت که این کنسرت مربوط به خواننده‌های پاپ نیست و قرار است حسن ریوندی کنسرت خنده برگزار کند. بلیط کنسرت‌های او از ۷۰ هزار تومان شروع می‌شود و در نهایت به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد.

کنسرت‌های کیش در مسیر استانبول؟

کنسرت‌های کیش مسیر استانبول را دنبال می‌کنند؟




رضا صادقی قرار است ۴ دی ماه در استانبول کنسرت برگزار کند. پیش از او رضا بهرام نیز در استانبول ترکیه روی صحنه رفته بود. اما انتشار خبر برگزاری کنسرت آن‌ها در این کشور آن هم با قیمت بالا، در طول هفته‌های اخیر حاشیه‌هایی برای این دو به وجود آورد.

بخشی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی بهرام و صادقی را متهم می‌کنند که پول را به هنر ترجیح داده اند. آن‌ها می‌گویند اگر خلاف این بود پس از دو سال تعطیلی کنسرت‌ها در ایران، ابتدا در کشورشان روی صحنه می‌رفتند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت بلیط کنسرت رضا صادقی در سالن آتیلا آیلان هال استانبول از ۱۰۰ لیر (۲۲۵ هزار تومان) شروع می‌شود و به ۱۳۰۰ لیر (۲ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان) ختم می‌شود.

حالا هم با بالا رفتن قیمت کنسرت‌های کیش و تفاوت ۲۰۰ هزار تومانی قیمت بلیط‌های آن ها، واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

کاربران معتقدند که خواننده ایرانی نیز با اجرای کنسرت در کیش، راه رضا صادقی را در پیش گرفته اند، تا تعطیلی دو ساله کنسرت‌ها را جبران کنند.

اما در مقابل فعالان حوزه موسیقی خلاف این عقیده را دارند. آن‌ها می‌گویند که نصف صندلی‌های سالن کنسرت خواننده‌های پاپ به دلیل محدودیت‌های کرونایی خالی می‌ماند، برای همین است که قیمت بلیط در کیش بالا رفته است.  

این در حالی است که این محدودیت‌ها در سالن‌های کنسرت در تهران نیز اعمال می‌شود، اما باز هم همان تفاوت قیمت ۲۰۰ هزار تومانی وجود دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد