hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰

تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰

در این مطلب انواع مدل تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با ایده های خلاقانه و جذاب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

شب یلدا طولانی ترین شب سال است و به مناسبت فرا رسیدن این شب خانواده های ایرانی جشن هایی باشکوهی را برگزار می کنند و دور هم جمع می شوند. با نزدیک شدن به شب یلدا اغلب کدبانوهای عزیز به دنبال دیزاین هایی جدید برای سفره و میز و میوه و آجیل و … می باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با انواع تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ آشنا شوید تا بتوانید دیزاینی متفاوت را برای سفره یلدا و … داشته باشید.


برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با شب یلدا کلیک کنید.

تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با انواع دیزاین های جالب و خاص

تزیین جزئیات شب یلدا یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای کدبانوهای ایرانی می باشد و بهتر است شما برای دیزاین دسر و میوه و سایر تنقلات مخصوص شب یلدا از انواع ایده های خلاقانه استفاده کنید.

دیزاین شب یلدا 1400

دیزاین سفره شب یلدا با ایده هایی جالب و خلاقانه

تزیینات شب یلدا را می توانید به صورت سنتی و ساده و مدرن انجام دهید که انتخاب هر یک از این دیزاین های مخصوص شب یلدا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید میوه ها و دسر و سایر تنقلات را روی میز قرار دهید بهتر است ابتدا روی میز را به کمک رومیزی ساتن یا ترمه بپوشانید همچنین باید دسر و میوه ها و آجیل را از قبل به زیبایی تزیین کرده باشید. اگر تمایل دارید دیزاینی سنتی را برای شب یلدا داشته باشید می توانید یک سماور ذغالی را روی میز قرار دهید و در قسمتی از میز نیز شمعدان های لاله عباسی را قرار دهید اگر تمایلی به استفاده از شمعدان لاله عباسی ندارید می توانید برای تزیین میز شب یلدا از شمعدان های برنز استفاده کنید که در این صورت جلوه تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ بیشتر می شود.

  • نهال بیبی شاپ
  •  
  • کالا چیو

در صورتی که تمایل دارید میوه و دسر و … را روی سفره قرار دهید بهتر است سفره با طرح و رنگی زیبا را پهن کنید سپس تنقلات و میوه های تزیین شده را روی سفره بچینید و از مهمان هایتان پذیرایی کنید.

رسم و رسوم ایرانیان در شب یلدا این است که برای تازه عروس ها هدایایی را تهیه می کنند که این هدایا شامل لباس و آجیل و میوه و طلا و کیک و شیرینی و گل و … می باشد که بهتر است هر یک از این هدایا تزیین شوند سپس به منزل پدر عروس برده شوند و خانواده عروس نیز باید از خانواده داماد پذیرایی کنند.

تزئینات شب یلداتزئین سفره شب یلداتزئینات سفره شب یلدا ۱۴۰۰تزیین میز شب یلداتزیین جالب برای شب یلداتزئین شب یلدا با روش هایی جالبمدل تزیین شب یلدا 1400تزئین برای شب یلداتزئینات مخصوص شب یلدا ۱۴۰۰دیزاین شب یلدا 1400 شیک و زیبادیزاین شب یلدا با روش هایی خاصتزئینات برای شب یلدا ۱۴۰۰تزیین میز شب یلدادیزاین میز شب یلداتزئینات زیبا برای سفره شب یلدا ۱۴۰۰تزئینات میوه شب یلدا ۱۴۰۰دیزاین برای شب یلداتزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با روش هایی خلاقانهتزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با ایده های خاصتزیین میوه و کیک شب یلداتزیین دسر و میوه شب یلدا 1400تزئینات مخصوص و جالب شب یلدا ۱۴۰۰تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰ با روش هایی جالب و متفاوتتزئینات میز مخصوص شب یلدا ۱۴۰۰تزئیناتی برای شب یلدا ۱۴۰۰دیزاین شب یلدا جدیددیزاین شب یلدا 1400انواع مدل های تزئینات شب یلدا ۱۴۰۰تزیین سفره شب یلدا جدیدتزیین میز ناهارخوری برای شب یلدا


برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با شب یلدا کلیک کنید.

تزئینات ساده شب یلدا ۱۴۰۰دیزاین شب یلدا با روش هایی جالبدیزاین سفره شب یلداتزئین شب یلدا با روش هایی خلاقانهتزیین زیبا برای شب یلداتزیین شب یلدا با روش هایی جالب و خاصتزئینات مخصوص شب زیبا یلدا ۱۴۰۰ایده های خلاقانه برای تزئین شب یلدادیزاین میز برای جشن شب یلداتزیین زیبا کدو شب یلداتزیین خلاقانه و متفاوت شب یلداتزئین شب یلدا


دیزاین تنقلات و دسر شب یلدا در سال ۱۴۰۰

میوه آرایی برای شب یلدا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و از محبوب ترین میوه ها برای پذیرایی از مهمان ها در این شب انار و هندوانه می باشد و شما می توانید برای تزیین هندوانه و انار از انواع روش های جالب استفاده کنید.

همچنین می توانید طرح های حکاکی را روی هندوانه ایجاد کنید یا قسمت درونی هندوانه را خالی نمایید و انار یا برش های میوه دلخواه تان را درون هندوانه بریزید. سبد میوه را هم بهتر است از بین طرح های حصیری انتخاب کنید و میوه ها را به زیبایی درون سبد بچینید.

تزیین میوه به کمک سیخ چوبی یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه می باشد و شما می توانید میوه هایی نظیر موز و کیوی و هندوانه و … را در اشکال مختلف برش بزنید همچنین در صورت تمایل می توانید میوه ها را قالب بزنید سپس میوه ها را به سیخ بکشید و سیخ ها را درون گلدان و ظرف و … قرار دهید.

اگر تمایل دارید تزیینی ساده برای میوه های شب یلدا داشته باشید می توانید میوه ها را برش بزنید سپس برش های میوه را درون دیسی زیبا بچینید.

تزیین آجیل مخصوص شب یلداتزئین شب یلدا با روش هایی جالبایده های خلاقانه برای تزئینات شب یلدا 1400تزئین آجیل برای شب یلداتزئین کیک شب یلداتزئین هندوانه برای شب یلدادیزاین کیک شب یلداتزئینات دسر شب یلدا 1400تزئین کیک برای شب یلداتزئین کیک برای شب یلداتزئینات کیک برای شب یلدا 1400دیزاین کیک شب یلدا

دیزاین متنوع میوه های شب یلدا

کدو و لبو از انواع میوه های محبوب شب یلدا هستند و بهتر است شما بعد از پخت کدو و لبو آن ها را قالب بزنید و درون ظرف بچینید همچنین می توانید روی کدو حکاکی ایجاد کنید سپس کدو را در قسمتی از سفره یا میز قرار دهید.

تزیین میوه به شکل پرنده هایی نظیر طاووس و … از انواع ایده های تکراری است ولی باز هم می توانید از این روش برای دیزاین میوه ها استفاده کنید و جذابیت تزیین سفره شب یلدا را چند برابر کنید.

اگر تمایل دارید دیزاین میوه به روزی داشته باشید می توانید میوه های مختلف را درون سبد یا ظرف میوه بچینید سپس در اطراف و بین میوه ها گل های طبیعی و مصنوعی و میوه درخت کاج و برگ سبز و … را قرار دهید که این دیزاین میوه برای تزیین سفره شب یلدا عروس ایده ای جالب است.

آجیل یکی از انواع تنقلات شب یلدا است که برای تزیین آجیل نیز روش های زیادی وجود دارد همچنین شما می توانید دسرهایی خوشمزه را برای پذیرایی از مهمان هایتان تهیه کنید سپس به تزیین دسرها بپردازید.

تزئین کدو شب یلداتزئین لبو برای شب یلدا

تزئین میوه برای شب یلداتزئینات سنی شب یلدا 1400تزیین میوه برای شب یلداتزیین سبد میوه شب یلداتزئین میوه مخصوص شب یلداتزیین میوه با سیخ چوبی برای شب یلداتزیین کدوی شب یلداتزئین دسر برای شب یلداتزئینات کیک و تنقلات شب یلدا 1400تزیین زیبا کیک شب یلدادیزاین میوه برای شب یلداتزئینات دسر لیوانی برای شب یلدا 1400تزئینات مخصوص و جدید شب یلدا 1400تزیین دسر خوشمزه برای شب یلدا 1400تزئینات دسر خوش طعم برای شب یلدا 1400دیزاین شب یلدا با روش هایی فانتزی و سادهمیوه آرایی شب یلداتزیین لبو برای شب یلدا


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد