hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تولد سی سالگی سینا مهراد

تولد سی سالگی سینا مهراد

سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش حامد تهرانی در سریال پدر و آقازاده، به شهرت رسید تولد سی سالگی خود را جشن گرفت.

سینا سهیلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، پسر سعید سهیلی کارگردان سرشناس کشورمان است که سالهاست با نام هنری مهراد در عرصه سینما و تلویزیون مشغول فعالیت می باشد. سینا مهراد از دوران کودکی در فیلم های پدرش به ایفای نقش پرداخت و در تلویزیون با بازی در سریال پدر به شهرت فراوانی دست یافت.

کیک تولد سینا مهراد

در این بخش از نمناک عکس تولد سی سالگی این بازیگر جوان را مشاهده خواهید نمود.

کیک تولد زیبا و هنری سینا مهراد

سینا مهراد در سالروز تولد خود عکسی از جشن تولد سی سالگی اش را در اینستاگرام منتشر کرد.

بازیگر جوان کشورمان با انتشار این تصویر که سوار بر خودرو خود بوده و کیکی با تم سینمایی را در دست دارد در کپشن پست خود نوشت:

آغاز سی سالگی

سینا مهراد 

سعید سهیلی نیز با استوری کردن پستی با عنوان زادروز سینا مهراد، تولد او را تبریک گفت و چهره هایی چون نجمه جودکی ، دنیا مدنی ، مهدی ماهینی ، سعید عزت اللهی ، حسین سلیمانی ، فرزاد فرخ ، علی زندوکیلی و... با گذاشتن کامنت برای این عکس پیام تبریک خود را یادداشت کردند.

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران و در خانواده ای هنری است. پدر او سعید سهیلی کارگردان و برادرش ساعد سهیلی بازیگر خوب کشورمان و سارا و صبا خواهران او هستند.

او دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که در کودکی تئاتر و بازیگری را تجربه کرد اما برای دیده شدن تلاشش و برای کم کردن شائبه حمایت پدر و برادرش از او با نام هنری مهراد، هویتی جدید برای خود ساخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد