hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل لباس ابریشمی

جدیدترین مدل لباس ابریشمی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس ابریشمی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس های ابریشمی، از انواع لباسهای مجلسی های شیک و خاص است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری منحصر به فرد داشته باشید این مدل لباسها می تواند برایتان انتخاب مناسب و ایده آلی باشد.

لباسهای ابریشمی مجلسی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباسی متناسب با فرم اندام تان را انتخاب کنید.


برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با دنیای مد کلیک کنید.

مدل لباس ابریشمی شیک و جدید

لباسهای مجلسی از انواع لباس های پرکاربرد برای خانم ها است و این مدل لباسها در انواع طرح ها و جنس های مختلف موجود هستند. مدل پیراهن مجلسی ابریشمی، مدل لباس مجلسی حریر و مدل لباس گیپور از انواع مدل های شیک و خاص پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین این مدل ها لباسهایی با تن پوش مناسب را انتخاب کنید.


مدل پیراهن مجلسی ابریشمی زنانه و دخترانه

مدل لباسهای مجلسی با جنس ابریشم در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود و در برخی از مدل لباسهای مجلسی با جنس ابریشم از پارچه های طرح دار برای دوخت پیراهن استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید از لباسهای طرح دار در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است از لباسهای ابریشمی، و طرح دار را برای پوشیدن انتخاب کنید.


توجه داشته باشید که طرح لباسهای ابریشمی را بهتر است با توجه به فرم اندام تان انتخاب کنید. لباسهای ابریشمی با طرح ریز برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب هستند و خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند انواع مدل لباسهای ابریشمی با طرح ریز و درشت را برای پوشیدن انتخاب نمایند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد