hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۳ آذر ۱۴۰۰

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۳ آذر ۱۴۰۰

در شروع معاملات امروز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ دلار از مرز ۳۰ هزار تومان گذشت و هر سکه امامی به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد. این بیشترین قیمت دلار و سکه از ابتدای سال جاری محسوب می‌شود.

 قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز شنبه ۱۳ آذر در حالی معاملات این هفته را آغاز کرد که نسبت به هفته گذشته ۶۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و به ارزش ۳۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش فرارو، قیمت یورو هم با افزایش نرخ ۶۵۰ تومانی به ۳۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسید. قیمت سکه امامی در شروع معاملات امروز ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود و هر سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.



قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در شروع معاملات امروز شنبه ۱۳ آذر ماه با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته گذشته به یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان رسید.

 
قیمت طلای ۱۸ عیار چهارشنبهقیمت طلای ۱۸ عیار پنجشنبهقیمت طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و 252 هزار تومانیک میلیون و 262 هزار تومانیک میلیون و 282 هزار تومان

قیمت سکه

قیمت سکه طلای طرح قدیم امروز شنبه ۱۳ آذر به ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید. نرخ سکه امامی هم معاملات هفته جاری را با ۳۸۰ هزار تومان افزایش قیمت آغاز کرد و به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی هم از این افزایش قیمت عقب نماند و در شروع معاملات امروز هر سکه گرمی به ارزش دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید که افزایشی ۵۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته داشته است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در شروع معاملات امروز شنبه ۱۳ آذر ماه با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته گذشته به یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان رسید.

انواع سکهقیمت چهارشنبهقیمت پنجشنبهقیمت امروز
سکه امامی12 میلیون و 680 هزار تومان12 میلیون و 670 هزار تومان13 میلیون و 50 هزار تومان
طرح قدیم12 میلیون و 350 هزار تومان12 میلیون و 400 هزار تومان12 میلیون و 650 هزار تومان
سکه گرمیدو میلیون و 300 هزار توماندو میلیون و 300 هزار توماندو میلیون و 350 هزار تومان

قیمت ارز در بازار آزاد

دلار آمریکا در شروع معاملات اولین روز هفته جاری افزایشی ۶۰۰ تومانی نسبت به هفته گذشته را تجربه کرد و به ارزش ۳۰ هزار تومان فروخته شد. هر اسکناس یورو هم امروز در حالی معاملات این هفته را آغاز کرد که نسبت به هفته گذشته ۶۷۰ تومان افزایش داشت و به ارزش ۳۳ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد. لیر ترکیه هم نسبت به هفته گذشته ۴۰ تومان افزایش داشت و هر اسکناس این ارز به ارزش دو هزار و ۱۹۰ تومان معامله شد.

 
ارزقیمت چهارشنبهقیمت پنجشنبهقیمت امروز
دلار29 هزار و 220 تومان29 هزار و 400 تومان30 هزار تومان
یورو33 هزار و 210 تومان33 هزار و 270 تومان33 هزار و 940 تومان
لیردو  هزار و 200 توماندو هزار و 150 توماندو هزار و 190 تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد