hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خوزستان| نفت بر سر سفره مسجدسلیمانی‌ها نیامد

خوزستان| نفت بر سر سفره مسجدسلیمانی‌ها نیامد

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 110 سال گذشته و از زمان کشف اولین حلقه چاه نفت در این شهرستان تاکنون، نفت هیچ سودی برای مسجدسلیمان نداشته و به وظایف خود عمل‌نکرده است. نفت تا توانسته از ظرفیت مسجدسلیمان استفاده کرده اما هیچ توجهی به رفاه و آسایش مردم نداشته است.


علی عسگر ظاهری افزود: در طول سال‌های اخیر با تلاش و همت مجموعه مدیران استان کارهایی در مسجدسلیمان آغازشده است. در این زمینه نفت، توجه خوبی به حوزه راه‌سازی، راه روستایی، مدارس، مساجد، فضاهای ورزشی و... داشته است و امیدواریم باید یک برنامه زمان‌بندی‌شده بتوانیم سهم خوبی را از خدمات اجتماعی نفت دریافت کنیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای بیکاری در مسجدسلیمان تصریح کرد: درزمانی در مسجدسلیمان 560 حلقه چاه نفت وجود داشت اما اکنون از حدود 40 حلقه چاه در این شهرستان بهره‌برداری انجام می‌شود. به دلیل اینکه آن زمان به صنایع پایین‌دستی توجه نشد، امروز شاهد بحران بیکاری در شهرستان هستیم.

ظاهری بابیان این‌که خواست اولیه مردم مسجدسلیمان اشتغال است، گفت: دغدغه اساسی و اولیه همه مسئولان در شهرستان مسجدسلیمان بحث اشتغال جوانان است. در این زمینه باید مسئولان استان توجه بیشتری داشته باشند و با جذب سرمایه‌ها در مناطقی مانند مسجدسلیمان شرایط را برای اشتغال جوانان فراهم کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که رویکرد نسبت به مسجدسلیمان رویکردی خوب است، امیدواریم بتوانیم با انجام صحیح وظایف و مسئولیت‌ها شاهد حل برخی از مشکلات مردم در شهرستان مسجدسلیمان باشیم و آنچه حق مردم است را به آن‌ها بازگردانیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد