hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱ فوتی و ۲۱ بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

۱ فوتی و ۲۱ بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته ۱ فوتی و ۲۱ بستری جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان به ثبت رسیده است.

شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۲۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به ۱۵۲ نفر رسید.

او افزود: در این مدت خوشبختانه ۴۰ بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و ۵۷ بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه ۱ بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده بیان کرد: در عین حال یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۱۴ دُوز واکسن در استان اردبیل به مراجعان تزریق شده است که ۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر، از واجدان شرایطِ دوز سوم واکسن بودند.

دانشگاه علوم پزشکیِ اردبیل با هشدار درباره احتمال گسترشِ دوباره شیوع کرونا در استان از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک و تزریق هر دو دُوز واکسن کرونا را جدی بگیرند.

براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد