hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هزینه حمل متوفی به آرامستان باغ رضوان رایگان است

هزینه حمل متوفی به آرامستان باغ رضوان رایگان است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع و نرم افزاری شدن خدمات آرامستان‌ها، اعزام خودروهای حمل متوفی به آرامستان باغ رضوان در ساعات مختلف شبانه روز از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۵۳۰ امکان پذیر است.

علی حاجیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ذکر شده، این امکان را برای شهروندان ایجاد می‌کند که در هر نقطه از شهر اصفهان با شماره چهار رقمی ۱۵۳۰ تماس حاصل کرده و برای حمل متوفیان خود، درخواست خودرو کنند تا درخواست آنها ثبت شده و خدمات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

وی افزود: هزینه حمل متوفی از کلیه مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برای خاکسپاری در آرامستان باغ رضوان رایگان است و در سایر موارد بر اساس تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر اصفهان اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان، تسهیل خدمت رسانی و بهره‌گیری هرچه بیشتر از امکانات نرم افزاری را از جمله رویکردهای مورد توجه در مدیریت آرامستان‌های شهر اصفهان برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد بستر نرم افزاری مناسب، میزان مراجعات حضوری شهروندان به بخش‌های اداری کاهش یافته و خدمات مورد نیاز خود را با سهولت و شفافیت بیشتری دریافت کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد