hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

۹۶ درصد از دانش‌آموزان همدان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

استاندار همدان گفت: بیش از ۹۶ درصد از دانش‌آموزان استان همدان دز اول و بیش از ۶۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران تهیه الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کرونا سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰، بیان کرد: بازگشایی مدارس در شرایطی شکل گرفت که هم خواسته خانواده‌ها و هم از سیاست‌های دولت سیزدهم بود.

او با بیان اینکه تاثیر حضور دانش‌آموزان در کلاس درس و بهره‌مندی از معلم بیش از شیوه‌های آنلاین است گفت: دولت سیزدهم با در پیش‌گرفتن تزریق گسترده واکسن و کنترل شیوع آن، از طریق مصوبات ستاد ملی کرونا مدارس را بازگشایی کرد.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه حفظ سلامت و جان دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در اولویت است افزود: در استان همدان بیش از ۹۵ درصد از مدارس، مجوز بازگشایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ را گرفته‌اند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۶ مدرسه در استان به‌صورت حضوری فعالیت خود را با رعایت نکات بهداشتی از سر گرفته‌اند اظهار داشت: ۲۳۷ هزار و ۴۷۱ دانش آموز در برنامه شاد به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان استان دز اول و بیش از ۶۶ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تأکید کرد: بیش از ۹۵ درصد از فرهنگیان استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او از تعبیه ۷ هزار و ۴۴۳ تهویه ه

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد