hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > اوج سینمای ایران با "منصور"

اوج سینمای ایران با "منصور"

بازیگران و عوامل فیلم "منصور" درباره حضور در این پروژه توضیحاتی دادند که چنین اثری کمک کرد حسّ خوبِ مردم نسبت به ارتش، وسعت بیشتری پیدا کند.

 بازیگران و عوامل فیلم "منصور" به خبرگزاری تسنیم آمدند و درباره سختی‌ها، مشکلات و بازتاب‌های گسترده این فیلم سینمایی که در حال اکران در سینماهای سراسر کشور است به گفت‌وگو پرداختند.

از 19 آبان 1400 روایتی از زندگی شهید منصور ستاری بر پرده سینماها رفت تا پس از جشنواره فیلم فجر «منصور» به‌عنوان نخستین ساخته سینمایی سرمدی مقابل چشمان مخاطبان قرار بگیرد. در همان روزهای آغازین اکران، واکنش‌ها به این فیلم متعدد و متفاوت بود. عمده این واکنش‌ها هم مربوط به شیوه مدیریتی شهید منصور ستاری بود.

مخاطبی که «منصور» و یا دست‌کم تیزرهای آن را دیده بود، تشنه مشاهده چنین خط فکر و سیره رفتاری در مدیران جامعه است. شاید به‌جرأت بتوان ادعا کرد که همین فاصله برون‌داد رفتاری مدیران دولتی با آنچه شهید منصور ستاری در پایان دهه اول به‌کار می‌بست و شمه‌ای از آن در منصور به نمایش در آمده، منجر به وضعیت امروز جامعه ما شده است.

منصورِ «منصور» به‌خوبی نشان داد که مدیر طراز انقلاب اسلامی کیلومترها با آن چیزی که این روزها مقابل چشم مردم قرار دارد فاصله دارد. منصورِ «منصور» به‌خوبی نشان داد که مدیر انقلابی عافیت‌طلب نیست و بیش از آنکه به فکر حفظ صندلی خود باشد، در اندیشه پیش بردن وظایف محوله است. منصورِ «منصور» حتی زمانی که برای عزل او از افراد جایگزین برنامه خواسته می‌شود هم از انگیزه کار کردن نمی‌افتد و اندیشه حفظ سمت او را از وظایفش غافل نمی‌کند.

محسن قصابیان در نقش «منصور»، علیرضا زمانی‌نسب در نقش غلامپور، سیدجواد هاشمی بازیگر نقشِ منفی داستان، مهدی مطهر مجری طرح و جلیل شعبانی تهیه‌کننده درباره بخش‌های مختلف این فیلم صحبت کردند که ویدئو به همراه گزارش مفصل آن به زودی منتشر می‌شود. 


- قصابیان: اگر به آن ضعف‌ها بپردازیم قهرمان ملموس‌تر و زمینی‌تر می‌شود.

* زمانی‌نسب: آن موقع فشارها روی دوشِ ستاری بوده است.

* مطهر: مردم نسبت به ارتش حسّ خوبی داشند این قصه این حسّ را وسعت بیشتری بخشید و بهتر کرد.

* قصابیان: اگر اوج رو به سمت ارشی‌های ما رفته و برای آنها کار می‌سازد، این ارزش است.

* سیدجواد هاشمی: شدیداً با سانسور مشکل دارم؛ شهدا را که نمی‌شود سانسور کرد.

* مطهر: آدم‌هایی که جلوی تیمسار ستاری ایستادند، خائن بودند.

* قصابیان: درباره این موضوع 100 فیلم دیگر هم می‌‌توانند بسازند.

* جلیل شعبانی: سورنا ستاری وقتی لیندا کیانی را دید به من گفت ایشان قرار است نقش مادر مرا بازی کنند.

* مطهر: به نظرم تازه شروع توزیع پروژه منصور است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد