hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فیلمبرداری سریال خوشنام ادامه دارد

فیلمبرداری سریال خوشنام ادامه دارد

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده یکی از مجموعه جدید طنز تلویزیونی است که بازیگران مشهور عرصه کمدی در آن نقش آفرینی کرده اند.

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی با اضافه شدن بازیگران جدید همچنان در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

سریال خوشنام

این سریال که در ژانر کمدی توسط محسن کیایی به نگارش در آمده است برای پخش از شبکه یک سیما آماده می شود و لوکیشن تصویربرداری آن خانه ای قدیمی در یکی از محله های اصیل تهران می باشد.

ساناز سماواتی یکی از بازیگران جدید سریال خوشنام است که عکسی دسته جمعی از پشت صحنه این مجموعه را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

ساناز سماواتی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام خود نوشت:

خوشنام ...همچنان در حال ضبط. کارگردان علیرضا نجف زاده

بازیگران سریال خوشنام

داستان سریال خوشنام

علیرضا نجف زاده درباره داستان سریال خوشنام در صفحه رسمی آن می گوید:

شخصیت های قصه ما بر اساس اتفاق هایی که برای آن ها رخ می دهد در مسیر خوشنام شدن قرار می گیرند اما برای خوشنامی کار ساده ای ندارند و سختی و اتفاقاتی که در مسیر قصه شان رخ می دهد، کشمکش و پیچیدگی های درام قصه ما را شکل می دهد.

بازیگران سریال خوشنام

هومن حاج عبدالهی ، عباس جمشیدی فر ، شهره لرستانی ، فریده سپاه منصور ، سحر ولدبیگی ، امیر کربلایی زاده ، امیر غفارمنش ، نیلوفر رجایی فر ، اکبر سنگی ، مهرداد ضیایی ، محمدرضا داوود نژاد ، الهه جعفری ، سیامک ادیب ، سلمان خطی ، فرزاد حاتمیان ، سید رضا حسینی ، پروین ملکی ، مهری آل آقا ، پروین ملکی ، دلارام ترکی در سریال خوشنام نقش آفرینی کرده و هنرمندانی همچون رابعه مدنی، خسرو احمدی ، ساناز سماواتی و کریم قربانی از بازیگران جدید این مجموعه می باشند.

سریال خوشنام


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد