hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > " نان" در ملایر از شنبه گران می‌شود

" نان" در ملایر از شنبه گران می‌شود

رئیس اتحادیه خبازان شهرستان ملایر با بیان اینکه " نان" از شنبه ششم آذر ماه، در ملایر گران می‌شود، گفت: کلیه واحدهای خبازی ملزم و مکلف به اجرای نرخ نامه یاد شده با رعایت نکات لازم هستند.
صفر محمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا؛ افزود: ارائه نان ساده در اولویت است و هرگونه افزودنی به نان شامل کنجد، سیاه دانه و غیره طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی استان همدان صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه نان سنگک ماشینی و سنتی یارانه ای نوع یک به وزن ۴۵۰ گرم، هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود، اظهارکرد: نان تافتون و لواش محلی سنتی نوع یک به وزن ۲۲۰ گرم ۷۵۰ تومان، نان لواش یارانه‌ای به وزن ۱۱۰ گرم ۴۵۰ تومان، نان بربری یارانه‌ای نوع یک به وزن ۴۱۰ گرم به قیمت هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.
محمد حسینی بیان کرد: نان تافتون و لواش محلی یارانه‌ای نوع دو به وزن ۲۲۰ گرم ۹۰۰ تومان، نان بربری یارانه‌ای نوع دو به وزن ۴۱۰ گرم هزار و ۶۰۰ تومان و نان سنگک ماشینی و سنتی یارانه‌ای نوع دو به وزن ۴۵۰ گرم، دو هزار تومان عرضه می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: سنگک یک رو با ۱۰ گرم کنجد با سایر افزودنی‌های خشک و مجاز ۵۰۰ تومان و سنگ دو رو با ۲۰ گرم کنجد و افزودنی‌های اشاره شده، هزار تومان افزایش قیمت دارد.
رئیس اتحادیه خبازان ملایر خاطرنشان کرد: رعایت کلیه نکات بهداشتی و استفاده از لوازم بر اساس دستورالعمل‌های مرکز بهداشت و ستاد کرونا استان است، مردم در صورت هرگونه انتقاد، شکایات و پیشنهادات با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان و شماره تماس ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تماس بگیرند.
به گزارش ایسنا؛ برخی شهروندان از کیفیت نان ناراصی بوده و سطح رعایت بهداشت را پایین می‌دانند، در برخی نانوایی‌هایی که محیط بزرگ دارند مشاهده شده در هنگام پخت نان درب را می‌بندند و مشتریان در فضای بسته بدون ماسک کنار هم در صف می‌ایستند و فردی هم برای دریافت پول وجود ندارد، شاطر با همان دست که نان را توزیع می‌کند، پول را هم از مشتری می گیرد!
انتظار است اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان، شورای آرد و نان، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و بر عملکرد نانوایی‌هایی نظارت جدی داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد