hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > میزان واکسیناسیون روزانه در اصفهان به ۲۰ هزار دُز رسید

میزان واکسیناسیون روزانه در اصفهان به ۲۰ هزار دُز رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: میزان واکسیناسیون روزانه در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ۲۰ هزار دُز رسید.
پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا صبح امروز ۶ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۴۸۲ دُز واکسن کرونا در این شهرستان‌های تزریق شده است.

وی افزود: از این میزان سه میلیون و ۳۷۰ هزار و ۹۴۰ نفر دُز اول، دو میلیون و ۷۷۷ هزار و ۶۳۳ نفر دُز دوم و ۳۸ هزار و ۹۰۹ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

۷۷ درصد از جمعیت اصفهان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون ۷۷ درصد از شهروندان بالای ۱۲ سال استان اصفهان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: ۶۲ درصد از این جمعیت نیز دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ هزار و ۴۴۴ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برابر کرونا واکسینه شده‌اند، ادامه داد: از این تعداد ۱۶ هزار و ۴۳۱ نفر دُز اول، دو هزار و ۱۸۹ نفر دُز دوم و یک هزار و ۹۰ نفر دُز سوم این واکسن را دریافت کرده‌اند.

همه انواع واکسن در اصفهان وجود دارد

عقدک با اشاره به فعالیت ۴۰ مرکز واکسیناسیون تجمیعی و حدود ۷۰ مرکز غیر تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: همه انواع واکسن نیز در مراکز واکسیناسیون ما وجود دارد و در این زمینه محدودیتی نداریم.

وی تاکید کرد: ضروری است شهروندانی که هنوز نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند هر چه زودتر به مراکز واکسیناسیون که دسترسی به آن‌ها نیز تسهیل شده است، حضور یابند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد