hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳ آذر ۱۴۰۰

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳ آذر ۱۴۰۰

قیمت دلار در بازار آزاد امروز چهارشنبه سوم آذر ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان بود. این رقم بالاترین نرخ اسکناس آمریکایی از ابتدای سال جاری است. سکه امامی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت دلار در بازار آزاد صبح امروز چهارشنبه سوم آذر با رشد ۱۷۰ تومانی نسبت به خرید و فروش‌های دیروز، به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس آمریکایی در بازار آزاد به بالاترین سطح خود از ابتدای سال رسید. سکه امامی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد و رشد ۳۰ هزار تومانی را به ثبت رساند. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار صبح امروز چهارشنبه سوم آذر یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان بود و تغییری نسبت به معاملات روز گذشته نداشت.

قیمت طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱

قیمت طلا ۱۸ عیار امروزقیمت طلا ۱۸ عیار سه‌شنبهقیمت طلا ۱۸ عیار دوشنبهیک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان 

قیمت سکه امامی 



قیمت سکه امامی معاملات امروز چهارشنبه سوم آذر را با افزایش ۳۰ هزار تومانی آغاز کرد و ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین سکه طرح قدیم ۵۰ هزار تومان گران و ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی نیز یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت انواع سکه تا ساعت ۱۱

انواع سکهقیمت امروز قیمت سه‌شنبهقیمت دوشنبهسکه امامی۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۱۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان ۱۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان سکه طرح قدیم۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان سکه گرمیدو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان 

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه سوم آذر ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات امروز، ۱۷۰ تومان بیشتر از عصر روز گذشته ارزش داشت. همچنین هر اسکناس یورو ۳۲ هزار و ۳۴۵ تومان به فروش رسید و رشد ۱۳۵ تومانی را به ثبت رساند.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارزقیمت امروز قیمت سه‌شنبهقیمت دوشنبهدلار۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان ۲۸ هزار و ۶۳۰ تومان ۲۸ هزار و ۴۸۰ تومان یورو۳۲ هزار و ۳۴۵ تومان  ۳۲ هزار و ۲۱۰ تومان  ۳۲ هزار و ۶۰ تومان  لیردو هزار و ۲۴۰ تومان دو هزار و ۲۵۵ تومان دو هزار و ۵۳۵ تومان 

قیمت ارز در صرافی ملی 



قیمت دلار در صرافی ملی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه سوم آذر رشد ۱۰۱ تومانی را به ثبت رساند و ۲۶ هزار و ۹۴۵ تومان قیمت خورد. همچنین هر اسکناس یورو به همین اندازه افزایش قیمت پیدا کرد و ۳۰ هزار و ۸۰۴ تومان عرضه شد.

قیمت ارز در صرافی ملی

ارزقیمت امروز قیمت دوشنبهقیمت یکشنبهدلار۲۶ هزار و ۹۴۵ تومان ۲۶ هزار و ۸۴۴ تومان ۲۶ هزار و ۷۹۵ تومان یورو۳۰ هزار و ۸۰۴ تومان  ۳۰ هزار و ۷۰۳ تومان  ۳۰ هزار و ۵۶۲ تومان  


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد