hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرونا در اردبیل روی سراشیبی شکننده/۴۳ بیمار بدحال هستند

کرونا در اردبیل روی سراشیبی شکننده/۴۳ بیمار بدحال هستند

 وضعیت زرد شیوع کرونا همچنان در استان اردبیل ادامه داشته و در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۲۷ بیمار جدید آمار کل بستری‌ها در مراکز درمانی به ۱۶۵ نفر رسید.
شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نسبتاً پایداری را در استان شاهد هستیم، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، نگرانی از بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و افزایش تدریجی موارد ابتلاء به بیماری شود.
وی افزود: از مدیران مدارس درخواست می‌کنیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیریت خوبی داشته باشند تا شاهد افزایش موارد بیماری و تصمیم به تعطیلی مجدد مدارس نباشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق یک‌میلیون و ۶۰۶ هزار و ۱۵۵ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان، بیان داشت: ۸۸۲ هزار و ۱۴۱ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۷۱۱ هزار و ۷۴۴ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بهبود یافتگان کرونایی با ترخیص ۲۶ نفر، از ۲۷ بیمار بستری شده در بیمارستان‌ها کم‌تر است و وضعیت شیوع کرونا در استان همچنان در وضعیت زرد قرار دارد.
حبیب زاده تصریح کرد: تعداد کل بستری‌های موجود کرونایی نیز به ۱۶۵ بیمار رسیده و ۶۱ بیمار نیز به صورت موقت تحت درمان قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار کرونایی از فوت یک بیمار جدید کرونایی در استان خبر داد و تصریح کرد: ۴۳ بیمار بدحال کرونایی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند و از حال عمومی مناسبی برخوردار نیستند.
وی ادامه داد:، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد