hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۶۸ درصد جمعیت خمینی شهر واکسن کرونا را دریافت کردند

۶۸ درصد جمعیت خمینی شهر واکسن کرونا را دریافت کردند

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: پوشش واکسیناسیون در شهرستان خمینی شهر تاکنون به ۶۸ درصد رسیده است.
 بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان میانگین پوشش جمعیتی نوبت اول واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان ۷۷ درصد است و شهرستان خمینی‌شهر در زمره نقاط پرجمعیت در این استان است که روند واکسیناسیون تاکنون در آن کند پیش رفته است.

علیرضا بصیری فرماندار خمینی‌شهر گفت: در یک هفته اخیر روند روبه رشدی در واکسیناسیون در خمینی‌شهر رقم خورده و برنامه‌ریزی برای افزایش پوشش واکسیناسیون در حال انجام است.

وی بیان‌کرد: علاوه بر راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون، پنج دستگاه اتوبوس سیار و واکسیناسیون تخصصی برای مادران باردار در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به اینکه ۶۰ بازرس برای بررسی وضعیت واکسیناسیون کارمندان و اصناف در این منطقه وجود دارد، افزود: بازرسی و انجام استعلامات در هدایت افراد به سمت واکسیناسیون و کنترل بیماری در آینده می‌تواند مؤثر باشد.

وی ادامه داد: برای اقناع عمومی مردم از ظرفیت مساجد، سازمان‌های مردم‌نهاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ظرفیت‌های فعال اجتماعی استفاده‌شده و آن دسته از افراد مخالف واکسن هم مورد مشاوره قرارگرفته‌اند.

بصیری اضافه کرد: اقناع کردن افراد مخالف واکسیناسیون انجام‌شده است و مانع از جریان سازی منفی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و کمیته فرهنگ شهروندی برای تبلیغ گسترش واکسیناسیون خاطرنشان‌کرد: از فضای عمومی برای تبلیغ، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی استفاده‌شده و محتوا‌های چندرسانه‌ای توزیع و پخش‌شده است.

تاکنون در استان اصفهان سه میلیون و ۳۰۰ هزار دُز اول و در جمع ۶ میلیون دُز اول و دوم واکسن تزریق شده است.

خمینی‌شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع‌شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد