hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برچسب انرژی ماشین لباسشویی چیست؟

برچسب انرژی ماشین لباسشویی چیست؟

در سال های اخیر بنا بر مصرف  بی رویه در دستگاه های پر مصرف مانند یخچال و لباسشویی برچسب انرژی ماشین لباسشویی اهمیت زیادی کسب کرد و به نوعی تبدیل به برگ برنده ای شد که در تمامی ماشین لباسشویی ها جدید شد، به نوعی که تمایل مصرف کنندگان به خرید دستگاه هایی که برچسب انرژی بهینه تری دارند بیشتر می باشد، در ادامه به بررسی تمامی موارد پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت:
برچسب انرژی ماشین لباسشویی چیست؟
بررسی اطلاعات موجود در برچسب انرژی ماشین لباسشویی
میزان مناسب مصرف انرژی ماشین لباسشویی چقدر است؟
چگونه می توان مصرف انرژی ماشین لباسشویی را کاهش داد؟
برچسب انرژی ماشین لباسشویی چیست؟
پایان دهه قبل مصرف زیاد برق و باقی انرژی ها منجر به این شد که کشور ها به سوی صرفه جویی در لوازم خانگی روند، برچسب انرژی ماشین لباسشویی برچسبی برای سنجش میزان مصرف ماشین لباسشویی می باشد، به طرزی که با نگاه و مشاهده به این برچسب و سنجش معیار های موجود در این دستگاه می توانید میزان مصرف انرژی را بسنجید.
  • معیار سنجش مصرف انرژی در ماشین لباسشویی بر اساس حروف الفبای انگلیسی می باشد، هرچقدر که این حروف به سمت A باشد مصرف انرژی کمتر می باشد.
  • این رویه معیار قرار دادن اما به همین مرحله خلاصه نشد و رفته رفته با ارائه پسود + در کنار حرف A تعداد این به علاوه ها بود که معیار جدیدی برای میزان مصف انرژی شد.
  • امروزی حی می توانید ماشنی های لباسشویی ای با برچسب انرژی A+++ را در بازار پیدا کنید که میزان مصرف کمی دارند.
در صورت استفاده از ماشین لباسشویی بوش و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش  استفاده کنید.
بررسی اطلاعات موجود در برچسب انرژی ماشین لباسشویی
شاید نوع برچسبی که به شما معرفی کردیم رایج ترین نوعی می باشد که می توانید آن را در محصولات مشاهده کنید، اما برخی برند ها هستند که با داشتن معیار ها و پارامتر های مختلف برچسب انرژی ماشین لباسشویی خود را به نوع متفاوتی به بازار ارائه می دهند.
برای مثال اگر ماشین لباسشویی های بوش، حایر، ایندزیت و برخی دیگر از برند ها استفاده کرده باشید متوجه این موضوع خواهید بود که برچسب انرژی ماشین لباسشویی در این دستگاه با دیگر دستگاه ها متفاوت می باشد.
کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسشویی دوو و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو استفاده کنید.
برچسب انرژی ماشین لباسشویی
میزان مناسب مصرف انرژی ماشین لباسشویی چقدر است؟
یکی از مواردی که مردم پس از آشنایی با برچسب انرژی ماشین لباسشویی مطرح می کنند این است که میزان مناسب برای برچسب انرژی ماشین لباسشویی چقدر است و به نوعی کدام نوع از ماشین لباسشویی را با چه میزان مصرف انرژی تهیه کنند.
  • پاسخ این پرسش بسیار بدیهی و ساده می باشد، به قطع هرچقدر مصرف انرژی در دستگاه شما کمتر باشد بهتر است، چرا که اینگونه دستگاه شما بیشتر با محیط زیست سازگار است و علاوه بر این انرژی کم برای شما صرفا اقتصادی بیشتری خواهد داشت.
  • البته بهتر است صرفا تعداده مثبت ای کنار حرف A را برای خود فاکتور قرار ندهید و معیار مصرف دستگاه و بند تولید کننده را هم مورد بررسی قرار دهید.
  • توجه داشته باشید که آن معیار برای دستگاه سالم ارائه شده و بروز خرابی در دستگاه شما ممکن است مصرف انرژی دستگاه شما را افزایش بدهد.
  • در میان برند ها همواره می توان مواردی را یافت کرد که پایین آوردن مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست را یک اصل مهم و قابل توجه برای خود قرار داده اند.
کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسویی بهی و بروز خرابی در این دستگاه می توانیدبرای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بهی در شهر خود بهره مند شوید.
چگونه می توان مصرف انرژی ماشین لباسشویی را کاهش داد؟
شاید شما از آن دسته افرادی نباشید که اقدام به خرید ماشین لباسشویی هایی با مصرف انرژی پایین کرده اند اما قصد دارند تا با انجام اقداماتی مصرف انرژی دستگاه خود را کاهش دهند در ادامه با بررسی پاسخ این پرسش که چگونه می توان مصرف انرژی ماشین لباسشویی را کاهش داد با ما همراه باشید.
  • حتما شما هم تا به حال چیز های زیادی را در مورد پیک مصرف شنیده اید، ساعت هایی در طول روز وجود دارند که مصرف انرژی در آن ساعت ها بالاتر می باشد، این بازه ها معمولا از ساعت ۱۲ الی ۴ بعد از ظهر و ۸ الی ۱۱ شب می باشد، بهتر است در این ساعت ها ماشین لباسشویی خود را روشن نکنید تا با مصرف انرژی پایین تری همراه باشید.
  • علاوه بر این به این موضوع تتوجه داشته باشید که استفاده از آب داغ در فرایند شستشو مصرف انرژی را بالاتر خواهد برد، به همین دلیل هم بهتر است بررای شستشوی لباس هایی که فقط مقداری بو می دهند از قابلیت شستشوی QUICK استفاده کنید که فرایند شستشو در آن با سد انجام می شود.
  • علاوه بر این بهتر است تا قبل از پر شدن ماشین لباسشویی آن را روشن نکنید.
  • توجه داشته باشید که بهتر است با توجه به تعداد اعضای خانواده اقدام به  خرید دستگاه کنید تا بتوانید دستگاه با گنجایش مورد نظر خود بخرید که مجبور به روشن کردن نیمه پر دستگاه نباشید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 15 شهریور 1402 13:42
    سلام. من خودم به شخصه فکر میکنم این برچسب ها خیلی اطلاعات درستی رو نمایش نمیدنمثلا با خرید یخچال جدید مصرف برق ما بیشتر شده در حالی که بقیه وسایل تغییری نکردن و یخچال قبلیمون قدیمی بود و خراب! روی یخچال ها و لوازم خانگی همه درج میشه که میزان مصرف عالیه اما در واقعیت فکر میکنم اینطور نیست.
  2. 6 دی 1402 15:38
    دقیق اطلاع ندارم اما گفته میشه که روی این برچسب های انرژی نظارت وجود داره و مثل نشان استاندارد نمیشه الکی روی محصول نصب بشه.