hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرداری کرمانشاه آمادگی لازم برای استقبال زائران اربعین در بازگشت از عراق را دارد

شهرداری کرمانشاه آمادگی لازم برای استقبال زائران اربعین در بازگشت از عراق را دارد

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: خدمات شهری از اصلی‌ترین وظایف شهرداری کرمانشاه است که نباید در ارائه آن وقفه ایجاد شود.
امیر رحیمی در نشست با مدیران مناطق و معاونان شهردار اظهار داشت: ارائه درست، دقیق و با کیفیت خدمات شهری به شهروندان اهمیت دارد.
وی پس از ارائه گزارش مالی توسط مدیر کل مالی شهرداری کرمانشاه افزود: ارائه خدمات شهری مناسب هزینه‌بر است و برای تامین این هزینه‌ها باید مجموعه مدیریت شهری به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار و ثابت باشد.
سرپرست شهرداری کرمانشاه بیان کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه باید با جدیت بیشتر از امروز به دنبال ارائه خدمات مصرف و در شأن شهروندان باشند‌.
رحیمی خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت جمع‌آوری زباله و ساماندهی مخازن زباله از مهم‌ترین کارهایی است که در مناطق باید به شکل جدی در انجام آن دقت شود.
رحیمی به مشکلات آبشوران های سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: قبل از شروع فصل بارش باید لایروبی آبشوران‌ها در دستور کار قرار گیرد و هر چه سریعتر موارد لازم برای ساماندهی و دفع مناسب آب های سطحی انجام گیرد.
سرپرست مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با دستور فوری به مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری و مدیران مناطق مربوطه برای ساماندهی وضعیت پارک‌های شرقی غربی و تا پارک گلستان تاکید کرد و افزود: وضعیت قلیان‌سراها باید هرچه سریعتر در پارک‌های کرمانشاه ساماندهی شود تا شهروندان به شکلی صحیح از این ظرفیت استفاده کنند.
وی اولویت‌ دیگر مجموعه مدیریت شهری را زیباسازی شهری دانست و گفت: رنگ آمیزی معابر شهری، ساماندهی المان‌های شهری، روشنایی معابر، ساماندهی آب نماهای شهری، ساماندهی ورودی‌های شهر کرمانشاه، ساماندهی حاشیه‌های کمربندی غربی و شرقی، ترمیم و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری و ساماندهی پل‌های عابر پیاده از مواردی است که در حوزه زیباسازی باید به آن توجه و در کوتاه مدت به آن رسیدگی شود.
رحیمی با اعلام موافقت برای خرید 550 تن قیر لازم برای تهیه آسفالت در شهر کرمانشاه گفت: انتظار داریم مجموعه سازمان عمران با همکاری مناطق هشت گانه نظارت معاونت خدمات شهری از روز شنبه نسبت به آسفالت معابر با در نظر گرفتن اولویت‌ها اقدام کنند.
وی به مجموعه خدمات شهری و مناطق شهرداری کرمانشاه برای استقبال از زائران اربعین حسینی که از مرزهای زمینی به کشور باز می‌گردند، آماده‌‌‌باش داد و گفت: شهر کرمانشاه با توجه به اینکه در  مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد، باید برای استقبال باشکوه آماده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد