hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در حسینیه اعظم زنجان

راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در حسینیه اعظم زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در دارالشفای حسینیه خبر داد.
شهامی مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مرکز واکسیناسیون کرونا در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان راه‌اندازی شده و با حضور کارشناسان بهداشت این واکسیناسیون با توجه به گروه‌های اعلامی از طرف وزارت بهداشت انجام می‌شود تا به روند واکسینه شدن مردم تسریع بخشد.

او با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان آمادگی دارد فضای بیشتر از جمله شبستان‌ها را در اختیار علوم پزشکی قرار دهد تا افراد بیشتری واکسینه شوند، ادامه داد: در حال حاضر این فرآیند فقط در مرکز دارالشفا انجام می‌شود.

شهامی با اشاره به اینکه دارالشفای حسینیه اعظم زنجانی چندسالی است که راه‌اندازی شده و خدماتی همچون پزشک عمومی و دندانپزشکی را با تعرفه‌ای پائین‌تر از سایر مراکز درمانی ارائه می‌دهد، گفت: افرادی که توان مالی کمتری دارند، برای ویزیت و اقدامات اولیه درمانی این درمانگاه مشمول تخفیف‌ می‌شوند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان بابیان اینکه در سال‌های گذشته پزشکان متخصص و فوق‌تخصص حتی از سایر شهر‌های کشور با استقرار در این درمانگاه در ماه محرم خدمات رایگان به زائران و مردم ارائه می‌دادند، ادامه داد: متأسفانه در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع کرونا از ارائه این خدمات محروم هستیم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد فروکش کردن کرونا و بهره‌مندی از فعالیت‌های مختلف حسینیه اعظم باشیم.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد